Dostawa od 0 zł i 100 dni na bezpłatny zwrot

Informacja o czasie realizacji zamówienia jest podana dla każdego produktu. Zamówienia przygotowujemy i wysyłamy zwykle w ciągu 24h.

Odbiór w sklepie: 0 zł
Kurier: 0 zł dla zakupów od 149 zł (przedpłata)
Paczkomat: 0 zł dla zakupów od 149 zł (przedpłata)


Zwrotu możesz dokonać bezpłatnie, w terminie 100 dni od momentu odebrania zamówienia.

Damskie Męskie

Program partnerski MODIVO.PL

Prowadzisz swój portal, blog, kanał na YT bądź konto na Instagramie?

Szukasz sposobów na dodatkowy dochód?

Dołącz do Programu Partnerskiego MODIVO.PL!

Zarejestruj się Masz już konto? Zaloguj się

Na czym zarabiasz?

Zarabiasz na prowizji za zakup w sklepie MODIVO.PL po przekierowaniu z Twojej powierzchni reklamowej.

Program afiliacyjny MODIVO

Co oferujemy partnerom?

  • Bannery reklamowe
  • Feedy produktowe
  • Kampanie dedykowane
  • Atrakcyjne prowizje
  • Wsparcie techniczne

Zobacz jak to działa

Zamieszczenie reklamy na swojej stronie

Przejście na MODIVO.PL i dokonanie zakupu

Rozliczenie dostępne w panelu partnera

Program Partnerski MODIVO.PL to forma współpracy między MODIVO.PL a właścicielami powierzchni reklamowych w Internecie. Aktywne uczestnictwo w Programie Partnerskim MODIVO.PL to bezpieczny i efektywny sposób na zarobienie dodatkowych pieniędzy.

Dlaczego Program Partnerski MODIVO.PL?

Sklep z topowymi markami

Dostęp do panelu 24h na dobę

MODIVO intensywnie się rozwija – bądź tego częścią!

Zarejestruj się Masz już konto? Zaloguj się

MODIVO to ponad 515 starannie wyselekcjonowanych marek i 130 tys. produktów w jednym miejscu. Nasze portfolio stale rośnie, a duży wybór sprawia, że każdy znajdzie coś dla siebie. Na naszej stronie nie brakuje inspiracji i praktycznych porad modowych - pomagamy tworzyć naszym klientom ich własny styl! Umiejętnie łączymy technologię i modę, a strategia omnichannel jest filarem naszej działalności.

Innowacyjny sklep stacjonarny MODIVO, który znajduje się w warszawskiej Galerii Młociny, to miejsce, w którym świat online przenika się z offline. Klienci zamawiają rzeczy do przymierzalni za pomocą interaktywnych tabletów, a w zakupach pomaga konsjerż.

Kolejnym istotnym elementem naszej strategii jest ekspansja na rynki zagraniczne - jesteśmy obecni w kilkunastu państwa Europy Środkowo-Wschodniej, a w planach mamy już kolejne kraje.