- Strona główna
- Reklamacje
Strona główna
Menu
Menu
O sklepie
Pomoc
- Centrum pomocy
- Czas i metody dostawy
- Metody płatności
- Zwroty
- Reklamacje
- Pielęgnacja obuwia
- Tabela rozmiarów
Przydatne linki
Reklamacje
/Vector_2.png)
2 lata na złożenie reklamacji
Każdy produkt w naszym sklepie jest objęty 2-letnią rękojmią.
/Vector_2.png)
Rozpatrzenie reklamacji w 14 dni
Decyzję otrzymasz na maila w ciągu 14 dni.
Produkt uszkodził się w trakcie użytkowania lub ma ukrytą wadę? Możesz zareklamować go online lub w sklepie stacjonarnym. Więcej informacji znajdziesz poniżej.
Jak złożyć reklamację online produktu zakupionego od MODIVO S.A.
Aby złożyć reklamację, wypełnij formularz online.
Upewnij się, że dane w formularzu są poprawne. Pozwoli nam to szybciej zweryfikować zgłoszenie.
Do reklamacji będziesz potrzebować:
-
Numer zamówienia, jeżeli produkt był kupiony w sklepie online.
Znajdziesz go na Koncie Klienta w zakładce “Moje zamówienia” lub w mailu potwierdzającym złożenie zamówienia. -
Numer paragonu lub faktury VAT, jeżeli produkt był kupiony w sklepie stacjonarnym (dotyczy też produktów zamówionych online do sklepu).
Numer paragonu zaczyna się od liter PARS. Znajdziesz go na dole paragonu pod kodem kreskowym. -
Numeru konta bankowego w formacie IBAN.
Dla Polski prawidłowy format to PL 11 1111 1111 1111 1111 1111 1111. -
Jedno zdjęcie całego produktu oraz maksymalnie 2 zdjęcia uszkodzeń.
Upewnij się, że zdjęcia są wyraźne i pokazują cały produkt oraz uszkodzenia. -
Chcesz zareklamować uszkodzony zegarek?
Zobacz poniżej jak to zrobić.
W ciągu 14 dni na podany adres e-mail wyślemy informację dot. sposobu rozpatrzenia Twojej reklamacji.
Jak złożyć reklamacje online produktu zakupionego od Partnera MODIVO
Twoja reklamacja zostanie dostarczona do Partnera MODIVO od którego otrzymałeś towar.
Decyzję otrzymasz za pośrednictwem naszego serwisu lub bezpośrednio od sprzedawcy.
-
Aby złożyć reklamację, wypełnij formularz online
Upewnij się, że dane w formularzu są poprawne. Pozwoli nam to szybciej zweryfikować zgłoszenie. -
Do reklamacji będziesz potrzebować:
-
Numer zamówienia
Znajdziesz go na Koncie Klienta w zakładce “Moje zamówienia” lub w mailu potwierdzającym złożenie zamówienia. -
Numer konta bankowego w formacie IBAN.
Dla Polski prawidłowy format to PL 11 1111 1111 1111 1111 1111 1111. -
Jedno zdjęcie całego produktu oraz maksymalnie 2 zdjęcia uszkodzeń
Upewnij się, że zdjęcia są wyraźne i pokazują cały produkt oraz uszkodzenia. -
Dane Sprzedawcy
Dane Partnera MODIVO znajdziesz w mailu potwierdzającym złożenie zamówienia.
W ciągu 14 dni na podany adres e-mail wyślemy informację dot. sposobu rozpatrzenia Twojej reklamacji.
Jak zareklamować zegarek
Aby złożyć reklamację, wyślij do nas uszkodzony zegarek oraz wypełniony formularz reklamacyjny. Odpowiemy na Twoje zgłoszenie w ciągu 14 dni od dnia otrzymania produktu.
Zegarek możesz zareklamować na dwa sposoby:
-
Z tytułu rękojmi
Reklamację z tytułu rękojmi możesz zgłosić przed upływem 2 lat od dnia otrzymania zegarka. Reklamację z tytułu rękojmi rozpatruje MODIVO. -
Z tytułu gwarancji producenta
Reklamację z tytułu gwarancji rozpatruje firma, która udzieliła gwarancji na zegarek. Decyzję reklamacyjną otrzymasz mailowo niezwłocznie po tym, jak zegarek zostanie zwrócony z serwisu.
Do reklamacji będziesz potrzebować:
-
Numer zamówienia, jeżeli zegarek był kupiony w sklepie online. Znajdziesz go na Koncie Klienta w zakładce “Moje zamówienia” lub w mailu potwierdzającym złożenie zamówienia.
-
Numer paragonu lub faktury VAT, jeżeli zegarek był kupiony w sklepie stacjonarnym (dotyczy też zegarków zamówionych online do sklepu). Numer paragonu zaczyna się od liter PARS. Znajdziesz go na dole paragonu pod kodem kreskowym.
-
Numer konta bankowego
Numer konta w formacie IBAN 11 1111 1111 1111 1111 1111 1111. Dla Polski prawidłowy format to PL 11 1111 1111 1111 1111 1111 1111. -
Kartę gwarancyjną, jeżeli została dołączona do zegarka.
-
Formularz reklamacyjny w formie papierowej.
Reklamacja zegarka krok po kroku:
1. Wydrukuj i wypełnij formularz reklamacyjny.
2. Przygotuj paczkę do wysłania:
-
3. Umieść w paczce:
- - Zabezpieczony zegarek.
- - Wypełniony formularz reklamacyjny.
- - Kartę gwarancyjną, jeżeli była dołączona do zegarka przy zakupie.
- 4. Zamknij paczkę i napisz na przygotowanej paczce "REKLAMACJA".
- 5. Nadaj paczkę do MODIVO za darmo jednym ze sposobów:
-
- Wygeneruj kod nadania na stronie InPost.
Jeżeli zegarek był kupiony w sklepie stacjonarnym, w polu „Nr zamówienia” wpisz numer paragonu/faktury VAT. -
- Na opakowaniu paczki napisz kod otrzymany SMS-em /e-mailem oraz „REKLAMACJA”.
Kod znajdziesz również w aplikacji InPost. Jest ważny przez 45 dni. Jeśli jego ważność upłynęła, możesz ponownie wygenerować kod na stronie InPost. -
- Nadaj paczkę w dowolnym Paczkomacie InPost
Na podany e-mail i numer telefonu otrzymasz potwierdzenie nadania i link do śledzenia przesyłki. Przesyłkę możesz śledzić na stronie InPost lub w aplikacji.
Ważne: Dokładnie zabezpiecz paczkę przed uszkodzeniem w transporcie.
- InPost Paczkomaty 24/7
- Sklep stacjonarny
- Udaj się do najbliższego sklepu stacjonarnego z przygotowanym produktem oraz wypełnionym formularzem reklamacyjnym. Zobacz listę sklepów
Jak złożyć reklamację w sklepie stacjonarnym
Do reklamacji będziesz potrzebować:
-
Numer zamówienia, jeżeli produkt był kupiony w sklepie online
Znajdziesz go na Koncie Klienta w zakładce “Moje zamówienia” lub w mailu potwierdzającym złożenie zamówienia. -
Numer paragonu lub faktury VAT, jeżeli produkt był kupiony w sklepie stacjonarnym (dotyczy też produktów zamówionych online do sklepu)
Numer paragonu zaczyna się od liter PARS. Znajdziesz go na dole paragonu pod kodem kreskowym. -
Numer konta bankowego
Numer konta w formacie IBAN 11 1111 1111 1111 1111 1111 1111. Dla Polski prawidłowy format to PL 11 1111 1111 1111 1111 1111 1111. - Formularz reklamacyjny w formie papierowej
Pobierz formularz reklamacyjny
Reklamacja krok po kroku:
1. Wydrukuj i wypełnij formularz reklamacyjny.
Uzupełnij dokładnie wszystkie wymagane pola. Upewnij się, że dane są poprawne. Pozwoli nam to szybciej zweryfikować zgłoszenie.
2. Udaj się do najbliższego sklepu stacjonarnego z reklamowanym produktem oraz wypełnionym formularzem reklamacyjnym. Zobacz listę sklepów.
/Vector_2.png)
2 lata na złożenie reklamacji
Każdy produkt w naszym sklepie jest objęty 2-letnią rękojmią.
/Vector_2.png)
Rozpatrzenie reklamacji w 14 dni
Decyzję otrzymasz na maila w ciągu 14 dni.
Produkt uszkodził się w trakcie użytkowania lub ma ukrytą wadę? Możesz zareklamować go online lub w sklepie stacjonarnym. Więcej informacji znajdziesz poniżej.
Jak złożyć reklamację online produktu zakupionego od MODIVO S.A.
Aby złożyć reklamację, wypełnij formularz online.
Upewnij się, że dane w formularzu są poprawne. Pozwoli nam to szybciej zweryfikować zgłoszenie.
Do reklamacji będziesz potrzebować:
-
Numer zamówienia, jeżeli produkt był kupiony w sklepie online.
Znajdziesz go na Koncie Klienta w zakładce “Moje zamówienia” lub w mailu potwierdzającym złożenie zamówienia. -
Numer paragonu lub faktury VAT, jeżeli produkt był kupiony w sklepie stacjonarnym (dotyczy też produktów zamówionych online do sklepu).
Numer paragonu zaczyna się od liter PARS. Znajdziesz go na dole paragonu pod kodem kreskowym. -
Numeru konta bankowego w formacie IBAN.
Dla Polski prawidłowy format to PL 11 1111 1111 1111 1111 1111 1111. -
Jedno zdjęcie całego produktu oraz maksymalnie 2 zdjęcia uszkodzeń.
Upewnij się, że zdjęcia są wyraźne i pokazują cały produkt oraz uszkodzenia. -
Chcesz zareklamować uszkodzony zegarek? .
Zobacz poniżej jak to zrobić.
W ciągu 14 dni na podany adres e-mail wyślemy informację dot. sposobu rozpatrzenia Twojej reklamacji.
Jak złożyć reklamacje online produktu zakupionego od Partnera MODIVO
Twoja reklamacja zostanie dostarczona do Partnera MODIVO od którego otrzymałeś towar.
Decyzję otrzymasz za pośrednictwem naszego serwisu lub bezpośrednio od sprzedawcy.
-
Aby złożyć reklamację, wypełnij formularz online
Upewnij się, że dane w formularzu są poprawne. Pozwoli nam to szybciej zweryfikować zgłoszenie. -
Do reklamacji będziesz potrzebować:
-
Numer zamówienia
Znajdziesz go na Koncie Klienta w zakładce “Moje zamówienia” lub w mailu potwierdzającym złożenie zamówienia. -
Numer konta bankowego w formacie IBAN.
Dla Polski prawidłowy format to PL 11 1111 1111 1111 1111 1111 1111. -
Jedno zdjęcie całego produktu oraz maksymalnie 2 zdjęcia uszkodzeń
Upewnij się, że zdjęcia są wyraźne i pokazują cały produkt oraz uszkodzenia. -
Dane Sprzedawcy
Dane Partnera MODIVO znajdziesz w mailu potwierdzającym złożenie zamówienia.
W ciągu 14 dni na podany adres e-mail wyślemy informację dot. sposobu rozpatrzenia Twojej reklamacji.
Jak zareklamować zegarek
Aby złożyć reklamację, wyślij do nas uszkodzony zegarek oraz wypełniony formularz reklamacyjny. Odpowiemy na Twoje zgłoszenie w ciągu 14 dni od dnia otrzymania produktu.
Zegarek możesz zareklamować na dwa sposoby:
-
Z tytułu rękojmi
Reklamację z tytułu rękojmi możesz zgłosić przed upływem 2 lat od dnia otrzymania zegarka. Reklamację z tytułu rękojmi rozpatruje MODIVO. -
Z tytułu gwarancji producenta
Reklamację z tytułu gwarancji rozpatruje firma, która udzieliła gwarancji na zegarek. Decyzję reklamacyjną otrzymasz mailowo niezwłocznie po tym, jak zegarek zostanie zwrócony z serwisu.
Do reklamacji będziesz potrzebować:
-
Numer zamówienia, jeżeli zegarek był kupiony w sklepie online. Znajdziesz go na Koncie Klienta w zakładce “Moje zamówienia” lub w mailu potwierdzającym złożenie zamówienia.
-
Numer paragonu lub faktury VAT, jeżeli zegarek był kupiony w sklepie stacjonarnym (dotyczy też zegarków zamówionych online do sklepu). Numer paragonu zaczyna się od liter PARS. Znajdziesz go na dole paragonu pod kodem kreskowym.
-
Numer konta bankowego w formacie IBAN.
Dla Polski prawidłowy format to PL 11 1111 1111 1111 1111 1111 1111. -
Kartę gwarancyjną, jeżeli została dołączona do zegarka.
-
Formularz reklamacyjny w formie papierowej.
Reklamacja zegarka krok po kroku:
1. Wydrukuj i wypełnij formularz reklamacyjny.
2. Przygotuj paczkę do wysłania:
-
3. Umieść w paczce:
- - Zabezpieczony zegarek.
- - Wypełniony formularz reklamacyjny.
- - Kartę gwarancyjną, jeżeli była dołączona do zegarka przy zakupie.
- 4. Zamknij paczkę i napisz na przygotowanej paczce "REKLAMACJA".
- 5. Nadaj paczkę do MODIVO za darmo jednym ze sposobów:
-
- Wygeneruj kod nadania na stronie InPost.
Jeżeli zegarek był kupiony w sklepie stacjonarnym, w polu „Nr zamówienia” wpisz numer paragonu/faktury VAT. -
- Na opakowaniu paczki napisz kod otrzymany SMS-em /e-mailem oraz „REKLAMACJA”.
Kod znajdziesz również w aplikacji InPost. Jest ważny przez 45 dni. Jeśli jego ważność upłynęła, możesz ponownie wygenerować kod na stronie InPost. -
- Nadaj paczkę w dowolnym Paczkomacie InPost
Na podany e-mail i numer telefonu otrzymasz potwierdzenie nadania i link do śledzenia przesyłki. Przesyłkę możesz śledzić na stronie InPost lub w aplikacji.
Ważne: Dokładnie zabezpiecz paczkę przed uszkodzeniem w transporcie.
- InPost Paczkomaty 24/7
- Sklep stacjonarny
- Udaj się do najbliższego sklepu stacjonarnego z przygotowanym produktem oraz wypełnionym formularzem reklamacyjnym. Zobacz listę sklepów
Jak złożyć reklamację w sklepie stacjonarnym
Do reklamacji będziesz potrzebować:
-
Numer zamówienia, jeżeli produkt był kupiony w sklepie online
Znajdziesz go na Koncie Klienta w zakładce “Moje zamówienia” lub w mailu potwierdzającym złożenie zamówienia. -
Numer paragonu lub faktury VAT, jeżeli produkt był kupiony w sklepie stacjonarnym (dotyczy też produktów zamówionych online do sklepu)
Numer paragonu zaczyna się od liter PARS. Znajdziesz go na dole paragonu pod kodem kreskowym. -
Numer konta bankowego
Numer konta w formacie IBAN 11 1111 1111 1111 1111 1111 1111. Dla Polski prawidłowy format to PL 11 1111 1111 1111 1111 1111 1111. - Formularz reklamacyjny w formie papierowej
Pobierz formularz reklamacyjny
Reklamacja krok po kroku:
1. Wydrukuj i wypełnij formularz reklamacyjny.
Uzupełnij dokładnie wszystkie wymagane pola. Upewnij się, że dane są poprawne. Pozwoli nam to szybciej zweryfikować zgłoszenie.
2. Udaj się do najbliższego sklepu stacjonarnego z reklamowanym produktem oraz wypełnionym formularzem reklamacyjnym. Zobacz listę sklepów.
Platforma ODR
Zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady nr 524/2013 z dnia 21 maja 2013 r., udostępniamy łącze elektroniczne do platformy ODR: ec.europa.eu/odr. Platforma ODR stanowi m. in. źródło informacji na temat form pozasądowego rozstrzygania sporów mogących powstać pomiędzy przedsiębiorcami i konsumentami. Niezależnie przypominamy, że adres poczty elektronicznej, pod którym mogą się Państwo z nami kontaktować to: info@modivo.pl