Oferta dla mężczyzn The North Face

Produkty: 649 ·
Identyfikator wersji

The North Face – kurtki sportowe, bluzy, dresy i buty, wykonane przy użyciu nowoczesnych technologii

The North Face to marka przeznaczona dla aktywnych kobiet i mężczyzn, którzy pragną odkrywać tajniki przyrody w komfortowej i zaawansowanej technologicznie odzieży. Ale nie tylko. The North Face to także innowacyjne obuwie i akcesoria. Jeśli jesteś miłośnikiem przemierzania szlaków, The North Face ubierze Cię od stóp do głów nie tylko bezpiecznie, ale i modnie. W asortymencie sklepu MODIVO.pl znajdziesz sztandarowe produkty The North Face: kurtki, którym zaufały tysiące użytkowników na całym świecie. Wyposażona w innowacyjne technologie i certyfikaty (m.in. RDS, czyli Responsible Down Standard, którego celem jest minimalizacja cierpienia ptaków hodowlanych i poprawa ich losu), marka stale pozyskuje nowych, zadowolonych klientów. Kupując akcesoria bandu możesz mieć pewność, że cena idzie w parze z jakością, a przy odpowiedniej pielęgnacji produkty Tompkinsa posłużą Ci przez długie lata. Na nie mniejszą uwagę zasługują też buty The North Face, które zapewnią Ci wygodną, bezpieczną i komfortową podróż po górskich szlakach!

O marce, która żyje w zgodzie z przyrodą – jak powstało The North Face?

Marka The North Face powstała w latach 60., kiedy to Douglas Tompkins założył niewielki sklep turystyczny w San Francisco. Właśnie ten mały sklepik za kilka lat rozwinie się, a cały świat pozna go jako nową, silną i globalną markę The North Face. Ojciec-założyciel brandu pochodził z arystokratycznej i bogatej rodziny, jednak sam podążył ścieżką, która doprowadziła go do wielkiej kariery i fortuny. Młody Douglas nie skończył szkoły, z której wyrzucono go za notoryczne łamanie zasad, a niedługo później odciął się od rodziców i opuścił rodzinne miasteczko Millbrook, by ruszyć w miejsce, które kochał całym sercem – w góry. Wspinał się po Alpach i Andach, uwielbiał wędrówki i jazdę na nartach. To właśnie miłość do gór i doświadczenie, które zdobył, pomogły mu otworzyć sklepik ze sprzętem turystycznym w 1966 roku. Dwa lata później, do biznesu dołączył przyjaciel Tompkinsa, Kenneth „Hap” Klopp, który pomógł Douglasowi zamienić lokalny biznes w globalną markę znaną pod hasłami: sprzęt turystyczny, sportowy i outdoor.