Cześć! Jak możemy Ci pomóc?

Jak zwrócić produkt Zakupiony u Partnera MODIVO?

Możesz szybko i wygodnie zgłosić zwrot produktu od Partnera MODIVO na naszej stronie i wybrać, jak chcesz odesłać produkt.

Szczegółowe informacje znajdziesz też w mailu z potwierdzeniem wysłania przesyłki przez Partnera.

Dowiedz się, jak zwrócić produkt do Partnera MODIVO

Jak zwrócić produkt zakupiony w MODIVO?

Możesz szybko i wygodnie zgłosić zwrot produktu od MODIVO na naszej stronie i wybrać, jak chcesz odesłać produkt.

Dowiedz się, jak zwrócić produkt do MODIVO

Jak mogę śledzić swoją paczkę?

Aby uzyskać więcej informacji, wejdź na czat i podaj swoje dane.

Jak wymienić produkt?

Zwróć zamówiony towar i od razu złóż oraz opłać nowe zamówienie. Aby nie angażować swoich środków, możesz skorzystać z systemu PayPo.

Jak dobrać odpowiedni rozmiar?

Wszystkie nasze produkty są dokładnie mierzone. Aby dobrać odpowiedni rozmiar, porównaj wymiary produktu w Tabeli rozmiarów z wymiarami Twojego ciała.

Jak anulować zamówienie?

Zamówienie nieopłacone zostanie automatycznie anulowane, a produkty powrócą na stronę.
Aby anulować opłacone zamówienie skontaktuj się na naszymi konsultantami za pomocą czatu lub rozmowy telefonicznej.

Jeśli zamówienie jest już przygotowane do wysyłki, anulacja nie jest możliwa. Chcesz zrezygnować z części produktów lub całego zamówienia? Odbierz zamówienie, a następnie zwróć produkty, których nie potrzebujesz. Zwrot środków otrzymasz w ciągu 14 dni.

Więcej tematów znajdziesz na naszej stronie

Więcej form kontaktu

Adres e-mail