- Strona główna
- Kontakt
Menu
O sklepie
Pomoc
- Centrum pomocy
- Czas i metody dostawy
- Metody płatności
- Zwroty
- Reklamacje
- Pielęgnacja obuwia
- Tabela rozmiarów
Przydatne linki
Kontakt
Zawsze staramy się jak najszybciej odpowiadać na Twoje wiadomości. W międzyczasie możesz się również zapoznać z często zadawanymi pytaniami, aby sprawdzić, czy odpowiedź nie znajduje się już na naszej liście FAQ
Skontaktuj się z nami
Najczęściej zadawane pytania
- Jak dokonać zwrotu?
Aby dokonać zwrotu, postępuj w następujący sposób:
1. Zaloguj się na swoje konto na www.modivo.pl a następnie przejdź do zakładki “Dokonaj zwrotu”. Jeśli nie posiadasz konta, wejdź na www.modivo.pl/add-return i kliknij “Dokonaj zwrotu”.
2. Uzupełnij dane, zaznacz produkty, które chcesz zwrócić, a następnie wybierz powód zwrotu.
3. Wybierz jedną z dostępnych form zwrotu. Do wyboru masz następujące opcje: Kurier DHL, Zwrot w Punkcie, InPost Paczkomaty 24/7.
4. Uzupełniony i podpisany Formularz Zwrotu towaru dołącz do paczki. Jeżeli potrzebujesz nowego formularza, możesz go wydrukować ze strony podsumowującej Twój zwrot online lub pobrać tutaj.
5. Dobrze zabezpiecz produkt, który ma zostać zwrócony, a następnie umieść go w kartonie wraz z wypełnionym Formularzem Zwrotu. Dokonując zwrotu, pamiętaj żeby odesłać produkt z kompletem nienaruszonych plomb i metek.
6. Nadaj paczkę zgodnie z instrukcjami dotyczącymi wybranego wcześniej sposobu zwrotu, które przekażemy Tobie w trakcie procesu zwrotu online.
- Gdzie mogę śledzić swoją paczkę?
Nie możesz doczekać się przesyłki? Zastanawiasz się, czy została już do Ciebie wysłana? A może po prostu chcesz wiedzieć, gdzie aktualnie jest paczka z Twoimi wymarzonymi zakupami? To nic trudnego!
Dołożyliśmy wszelkich starań, abyś otrzymał swoją przesyłkę jak najszybciej. W każdej chwili możesz monitorować jej lokalizację. Wystarczy wejść na stronę wybranego przewoźnika i podać nr listu przewozowego.
Sprawdź, jakie to proste!
DHL InPost Paczkomaty 24/7 Kliknij tutaj aby sprawdzić status przesyłki Kliknij tutaj aby sprawdzić status przesyłki
- Jak dokonać wymiany towaru?
Jeśli otrzymany przez Ciebie produkt różni się od tego, który został zamówiony, po prostu dokonaj jego zwrotu i od razu złóż ponowne zamówienie na pożądany produkt! Wybrane pozycje natychmiast zostaną dla Ciebie zarezerwowane, a po dokonaniu płatności wysłane w ciągu 24h.
- Jak dobrać odpowiedni rozmiar?
W trosce o komfort Twoich zakupów wszystkie nasze produkty są dokładnie mierzone. Porównaj indywidualne wymiary wybranej rzeczy dostępne na stronie produktu z wymiarami Twojego ciała i ciesz się z udanych zakupów.
- Jak zmodyfikować lub anulować zamówienie?
W celu naniesienia zmian w zamówieniu skontaktuj się z infolinią pod numerem 22 123 0 123 lub napisz maila na adres: info@modivo.pl
Aby anulować zamówienie uruchom link znajdujący się na dole wiadomości potwierdzającej złożenie zamówienia. Zamówienie możesz anulować tylko zanim otrzyma ono status “W Realizacji”.
/modivo-kontakt.jpg)
Infolinia
+48 22 123 0 123
E-mail: info@modivo.pl
Do Państwa dyspozycji
Poniedziałek - Piątek | 08.00 - 20.00 |
Sobota - Niedziela | 09.00 - 17.00 |
Adres firmy
eobuwie.pl S.A.
ul. Nowy Kisielin - Nowa 9
66-002 Zielona Góra
NIP 929-13-53-356
BDO 000031258
REGON 970569861
Sąd Rejonowy w Zielonej Górze Vii Wydz. Gosp. KRS, pod numerem KRS 0000541722 Kapitał zakładowy: 2 000 000 zł wpłacony w całości
Siedziba firmy
eobuwie.pl S.A.
ul. Nowy Kisielin - Nowa 9
66-002 Zielona Góra
Nasze konto bankowe:
78 1240 6292 1111 0010 7173 4735
(Pekao
S.A)
Inspektor Ochrony Danych
Arkadiusz Swatek, e-mail:
iod@eobuwie.com.pl
Copyright © Modivo 2021