Staramy się jak najszybciej odpowiadać na zgłoszenia, ponadto przygotowaliśmy dla Ciebie podręczną listę odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania.
Na naszej stronie możesz zamówić produkty również od Partnerów handlowych MODIVO.
Zwrot takich zamówień przebiega według instrukcji, którą otrzymałeś w przesyłce.
Jeżeli posiadasz konto w MODIVO i zakup był zarejestrowany to wszystkie informacje znajdziesz również po zalogowaniu się do swojego panelu konta w sekcji Moje zamówienia.
Produktów od naszych Partnerów handlowych, nie można zwrócić w sklepach stacjonarnych MODIVO.
Więcej o tym jak zwrócić towar znajdziesz na naszej stronie Zwrot.
1. Wypełnij Formularz zwrotu, który dołączyliśmy do przesyłki.
W przypadku płatności za pobraniem koniecznie uzupełnij nr konta do zwrotu środków. Potrzebujesz nowego dokumentu? Możesz pobrać go TUTAJ
2. Jeśli posiadasz konto, ZALOGUJ się, następnie przejdź do zakładki MOJE ZWROTY, wybierz DOKONAJ ZWROTU i postępuj zgodnie z komunikatami. Aby zwrócić produkty zakupione jako gość, skorzystaj z poniższych instrukcji.
3. Wybierz formę przesyłki:
Paczkomat InPost 24/7
Kod do zwrotu w paczkomacie możesz wygenerować na stronie szybkiezwroty.pl. Na wskazany przez Ciebie nr telefonu otrzymasz SMS.
DHL
Na stronie DHL wybierz sposób nadania przesyłki: Kurier lub Punkt odbioru. Kurier nie pojawił się w wyznaczonym terminie? Spróbuj innych metod wysyłki: zwróć produkty w paczkomacie InPost korzystając z szybkiezwroty.pl.
Zebraliśmy dla Ciebie strony, na których możesz śledzić drogę swojej przesyłki. Przejdź na stronę dostawcy, wpisz numer przewozowy i sprawdź, gdzie jest Twoja paczka:
Zwróć zamówiony towar i od razu złóż oraz opłać nowe zamówienie. Aby nie angażować swoich środków, możesz
skorzystać z systemu PayPo.
Wszystkie nasze produkty są dokładnie mierzone. Aby dobrać odpowiedni rozmiar, porównaj wymiary produktu w Tabeli rozmiarów z wymiarami Twojego ciała.
Jeżeli Twoje zamówienie nie zostało opłacone, zostanie anulowane automatycznie po 24h.
Aby anulować opłacone zamówienie skontaktuj się na naszymi konsultantami za pomocą czatu lub rozmowy telefonicznej.
Nie mamy możliwości anulowania zamówień gotowych do wysyłki. W takiej sytuacji nie odbieraj paczki. Wróci ona na nasz magazyn i w ciągu 2-5 dni roboczych zwrócimy Ci środki tą samą metodą, jaką zamówienie było opłacone. W szczególnych sytuacjach zwrot środków może wydłużyć się do 14 dni.