Wybierz kategorię, żeby rozpocząć zakupy

Kontakt

Zawsze staramy się jak najszybciej odpowiadać na Twoje wiadomości. W międzyczasie możesz się również zapoznać z często zadawanymi pytaniami, aby sprawdzić, czy odpowiedź nie znajduje się już na naszej liście FAQ

Skontaktuj się z nami

Temat zgłoszenia *

Aby skontaktować się z nami za pośrednictwem powyższego formularza – prosimy podaj dane w nim wskazane. Podanie danych jest dobrowolne, jeśli jednak tego nie zrobisz, wysłanie wiadomości przy pomocy formularza nie będzie możliwe (nie musisz podawać numeru telefonu, może to jednak usprawnić naszą komunikację). Podane przez Ciebie dane mogą stanowić Twoje dane osobowe. W takim wypadku administratorem Twoich danych osobowych, w tym zebranych w trakcie naszej komunikacji, jest eobuwie.pl S.A. (ul. Nowy Kisielin - Nowa 9, 66-002 Zielona Góra; e-mail: [email protected], telefon: (+48) 68 422 84 04,  0 801 002 024. Możesz się również skontaktować z naszym inspektorem ochrony danych: [email protected] Twoje dane przetwarzamy w celu komunikacji z Tobą i udzielenia odpowiedzi na Twoją wiadomość – podstawą ich przetwarzania jest uzasadniony interes eobuwie.pl S.A., jako administratora danych. W zależności od treści Twojej wiadomości, podstawą przetwarzania Twoich danych może być również uzasadniony interes administratora danych lub strony trzeciej w postaci marketingu własnego eobuwie.pl S.A. lub partnerów, któremu możesz się sprzeciwić, lub podjęcie działań na Twoje żądanie, przed zawarciem ew. umowy. Twoje dane będziemy również przetwarzać w celu związanym z potencjalną możliwością zaistnienia sporów pomiędzy Tobą a administratorem (podstawą prawną ich przetwarzania jest w takim wypadku uzasadniony interes administratora). Twoje dane co do zasady będziemy przetwarzać do czasu zakończenia komunikacji z Tobą, a w przypadku działań marketingowych - do czasu wniesienia przez Ciebie sprzeciwu, chyba że przepisy prawa będą nas zobowiązywać do dłuższego przetwarzania tych danych lub będziemy je przechowywać dłużej na wypadek potencjalnych roszczeń, przez okres ich przedawnienia określony przepisami prawa, w szczególności kodeksu cywilnego. W każdym czasie masz prawo do: - wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych; - przenoszenia swoich danych osobowych, np. do innego administratora (chyba, że podstawą ich przetwarzania jest prawnie uzasadniony interes administratora); - dostępu do swoich danych osobowych, w tym żądania wydania ich kopii; - wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych, jeśli podstawą przetwarzania jest uzasadniony interes; - żądania sprostowania, ograniczenia przetwarzania lub usunięcia swoich danych. Twoje dane mogą zostać przekazane podmiotom, które pomagają nam prowadzić komunikację z naszymi Klientami (np. wspierają nas w wysyłaniu wiadomości e-mail, a w przypadku działań reklamowych – także w kampaniach marketingowych), zapewniają wsparcie oraz działanie naszych narzędzi i systemów teleinformatycznych (np. przechowywanie danych), realizują przesyłki oraz zapewniają bieżącą obsługę prawną, przeprowadzają audyty etc., w tym, w ramach powyższych czynności, także spółkom z naszej grupy kapitałowej. Twoje dane możemy wyjątkowo przekazać naszym partnerom przetwarzającym je poza obszarem Europejskiego Obszaru Gospodarczego (EOG), ale tylko w niezbędnym zakresie, związanym ze świadczeniem przez tych partnerów na naszą rzecz usług, zwłaszcza informatycznych (np. przechowywania danych w chmurze) oraz wspierających funkcjonalności Sklepu Internetowego i Aplikacji. Nasi partnerzy mogą przetwarzać dane głównie w Stanach Zjednoczonych (USA). Bezpieczeństwo Twoich danych zapewniają stosowane przez nas zabezpieczenia, m.in. standardowe klauzule umowne zatwierdzone przez Komisję Europejską. Staramy się również żeby nasi partnerzy byli objęci programem tzw. Privacy Shield. Możesz otrzymać kopię stosowanych przez nas zabezpieczeń dotyczących transferu danych do państw poza EOG, w szczególności kontaktując się z naszym inspektorem ochrony danych. Więcej informacji na temat przetwarzania Twoich danych znajdziesz w naszej Polityce Prywatności.

Najczęściej zadawane pytania

Aby dokonać zwrotu, postępuj w następujący sposób:


1. Zaloguj się na swoje konto na www.modivo.pl a następnie przejdź do zakładki “Dokonaj zwrotu”. Jeśli nie posiadasz konta, wejdź na www.modivo.pl/zwroty i kliknij “Dokonaj zwrotu”.


2. Uzupełnij dane, zaznacz produkty, które chcesz zwrócić, a następnie wybierz powód zwrotu. 


3. Wybierz jedną z dostępnych form zwrotu. Do wyboru masz dwie opcje: Kurier DHL, Zwrot w Punkcie.


4. Uzupełniony i podpisany Formularz Zwrotu towaru dołącz do paczki. 

Jeżeli potrzebujesz nowego formularza, możesz go wydrukować ze strony podsumowującej Twój zwrot online lub pobrać tutaj.


5. Dobrze zabezpiecz produkt, który ma zostać zwrócony, a następnie umieść go w kartonie wraz z wypełnionym Formularzem Zwrotu. Dokonując zwrotu, pamiętaj żeby odesłać produkt z kompletem nienaruszonych plomb i metek.   


6. Nadaj paczkę zgodnie z instrukcjami dotyczącymi wybranego wcześniej sposobu zwrotu, które przekażemy Tobie w trakcie procesu zwrotu online.

Nie możesz doczekać się przesyłki? Zastanawiasz się, czy została już do Ciebie wysłana? A może po prostu chcesz wiedzieć, gdzie aktualnie jest paczka z Twoimi wymarzonymi zakupami? To nic trudnego! 


Dołożyliśmy wszelkich starań, abyś otrzymał swoją przesyłkę jak najszybciej. W każdej chwili możesz monitorować jej lokalizację. Wystarczy wejść na stronę wybranego przewoźnika i podać nr listu przewozowego. 


Sprawdź, jakie to proste! 




DHL


InPost


Paczka w ruchu

Kliknij tutaj aby sprawdzić status przesyłkiKliknij tutaj aby sprawdzić status przesyłki
Kliknij tutaj aby sprawdzić status przesyłki

Jeśli otrzymany przez Ciebie produkt różni się od tego, który został zamówiony, po prostu dokonaj jego zwrotu i od razu złóż ponowne zamówienie na pożądany produkt!

Wybrane pozycje natychmiast zostaną dla Ciebie zarezerwowane, a po dokonaniu płatności wysłane w ciągu 24h. 

W trosce o komfort Twoich zakupów wszystkie nasze produkty są dokładnie mierzone. Porównaj indywidualne wymiary wybranej rzeczy dostępne na stronie produktu z wymiarami Twojego ciała i ciesz się z udanych zakupów.

W celu naniesienia zmian w zamówieniu skontaktuj się z infolinią pod numerem 22 123 0 123  lub napisz maila na adres: [email protected] 

Aby anulować zamówienie uruchom link znajdujący się na dole wiadomości potwierdzającej złożenie zamówienia. Zamówienie możesz anulować tylko zanim otrzyma ono status “W Realizacji”.

kontakt
Infolinia
+48 22 123 0 123

Chat:

E-mail: [email protected]

Do Państwa dyspozycji
Poniedziałek - Piątek08.00 - 20.00
Sobota - Niedziela09.00 - 17.00

Najczęściej zadawane pytania

Aby dokonać zwrotu, postępuj w następujący sposób:


1. Zaloguj się na swoje konto na www.modivo.pl a następnie przejdź do zakładki “Dokonaj zwrotu”. Jeśli nie posiadasz konta, wejdź na www.modivo.pl/zwroty i kliknij “Dokonaj zwrotu”.


2. Uzupełnij dane, zaznacz produkty, które chcesz zwrócić, a następnie wybierz powód zwrotu. 


3. Wybierz jedną z dostępnych form zwrotu. Do wyboru masz dwie opcje: Kurier DHL, Zwrot w Punkcie.


4. Uzupełniony i podpisany Formularz Zwrotu towaru dołącz do paczki. 

Jeżeli potrzebujesz nowego formularza, możesz go wydrukować ze strony podsumowującej Twój zwrot online lub pobrać tutaj.


5. Dobrze zabezpiecz produkt, który ma zostać zwrócony, a następnie umieść go w kartonie wraz z wypełnionym Formularzem Zwrotu. Dokonując zwrotu, pamiętaj żeby odesłać produkt z kompletem nienaruszonych plomb i metek.   


6. Nadaj paczkę zgodnie z instrukcjami dotyczącymi wybranego wcześniej sposobu zwrotu, które przekażemy Tobie w trakcie procesu zwrotu online.

Nie możesz doczekać się przesyłki? Zastanawiasz się, czy została już do Ciebie wysłana? A może po prostu chcesz wiedzieć, gdzie aktualnie jest paczka z Twoimi wymarzonymi zakupami? To nic trudnego! 


Dołożyliśmy wszelkich starań, abyś otrzymał swoją przesyłkę jak najszybciej. W każdej chwili możesz monitorować jej lokalizację. Wystarczy wejść na stronę wybranego przewoźnika i podać nr listu przewozowego. 


Sprawdź, jakie to proste! 




DHL


InPost


Paczka w ruchu

Kliknij tutaj aby sprawdzić status przesyłkiKliknij tutaj aby sprawdzić status przesyłki
Kliknij tutaj aby sprawdzić status przesyłki

Jeśli otrzymany przez Ciebie produkt różni się od tego, który został zamówiony, po prostu dokonaj jego zwrotu i od razu złóż ponowne zamówienie na pożądany produkt!

Wybrane pozycje natychmiast zostaną dla Ciebie zarezerwowane, a po dokonaniu płatności wysłane w ciągu 24h. 

W trosce o komfort Twoich zakupów wszystkie nasze produkty są dokładnie mierzone. Porównaj indywidualne wymiary wybranej rzeczy dostępne na stronie produktu z wymiarami Twojego ciała i ciesz się z udanych zakupów.

W celu naniesienia zmian w zamówieniu skontaktuj się z infolinią pod numerem 22 123 0 123  lub napisz maila na adres: [email protected] 

Aby anulować zamówienie uruchom link znajdujący się na dole wiadomości potwierdzającej złożenie zamówienia. Zamówienie możesz anulować tylko zanim otrzyma ono status “W Realizacji”.

Adres firmy

eobuwie.pl S.A.

ul. Nowy Kisielin - Nowa 9
66-002 Zielona Góra

NIP 929-13-53-356
BDO 000031258
REGON 970569861

Sąd Rejonowy w Zielonej Górze Vii Wydz. Gosp. KRS, pod numerem KRS 0000541722 Kapitał zakładowy: 2 000 000 zł wpłacony w całości

Siedziba firmy

eobuwie.pl S.A.

ul. Nowy Kisielin - Nowa 9
66-002 Zielona Góra

Nasze konto bankowe:
78 1240 6292 1111 0010 7173 4735
(Pekao S.A)

Inspektor Ochrony Danych
Natalia Batorska, e-mail: [email protected]

Zyskaj 40 zł na zakupy
Zarejestruj się, aby otrzymywać informacje o nowościach oraz promocjach.