Modivo a koronawirus: bezpieczeństwo przede wszystkim!

W obliczu zagrożenia koronawirusem wszyscy musimy dostosować nasze funkcjonowanie, w taki sposób, żeby chronić ludzi wokół nas. Zależy nam, żebyście nadal mogli robić zakupy w jak najwygodniejszy i jak najbezpieczniejszy sposób. Ale przede wszystkim, musimy się zatroszczyć o naszych pracowników.

Wprowadziliśmy restrykcyjne zabezpieczenia w pracach nad przygotowaniem wysyłek.

  • nasze centrum logistyczne jest codziennie dezynfekowane kilka razy na dobę;
  • wszyscy pracownicy pracują w rękawiczkach jednorazowych;
  • pracownicy pracują w stałych, zmniejszonych zespołach;
  • przestrzegamy zaleceń dot. utrzymania odległości;
  • badamy temperaturę każdego pracownika kilka razy dziennie;
  • stosujemy dodatkowe środki dezynfekcyjne;
  • kontrolujemy ściśle realizację zaleceń profilaktycznych w naszym zespole - higiena i dezynfekcja;

 

W trosce o Was jak i o naszych partnerów z firm kurierskich oraz pracowników w sklepach stacjonarnych, gorąco zachęcamy do:

  • rezygnacji z formy płatności przy odbiorze (w celu zmniejszenia liczby kontaktów z kurierami);
  • dokonywania płatności z góry, przelewem lub kartą;
  • zakładania maseczek ochronnych oraz płatności bezgotówkowych w sklepach stacjonarnych.

 

Dostarczenie przesyłki niezmiennie trwa 1-2 dni robocze. Wysyłki oraz zwroty na modivo.pl są darmowe.

Pracujemy 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu, w systemie zmianowym, żeby obsłużyć zamówienia możliwie jak najsprawniej.

Wraz z rozprzestrzenianiem się liczby zakażeń koronawirusem, rośnie zainteresowanie zakupami przez internet. Pracujemy 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu, w systemie zmianowym, żeby obsłużyć zamówienia możliwie jak najsprawniej.

Podejmujemy dodatkowe środki zabezpieczeń naszych pracowników, produktów i przesyłek. Nawet w wymagającej sytuacji będziemy pracować dla Was - naszych klientów - i zapewniać Wam niezmiennie wysoką jakość obsługi.

Na bieżąco monitorujemy oficjalne komunikaty władz i instytucji sanitarnych i bezzwłocznie wprowadzamy zalecenia. O wszelkich ewentualnych zmianach będziemy informować Was na bieżąco. Jesteśmy zmobilizowani i zmotywowani, żeby zagrożenie nie wpłynęło w zasadniczy sposób na poziom obsługi i jakości kontaktu z nami.

Jednocześnie, wdrażamy szereg działań wspierających powstrzymywanie wirusa i realizację zasady znacznego samoograniczania się obywateli (social distancing). Zachęcamy wszystkich klientów do restrykcyjnego przestrzegania procedur profilaktycznych i zaleceń służb.