Wybierz kategorię, żeby rozpocząć zakupy

Reklamacje

Kupując w naszym sklepie, masz pewność, że otrzymasz w 100% oryginalny produkt, który posiada wszystkie znaki firmowe. Każdy produkt objęty jest 2-letnią rękojmią, w tym czasie możesz go reklamować. Tej zasadzie podlega cały asortyment sklepu, także produkty kupione w trakcie trwania promocji.


Musisz reklamować? To nic trudnego! W kilku krokach pokażemy Ci, jak to zrobić szybko i skutecznie.


Chcielibyśmy uwzględnić wszystkie reklamacje, ale niestety w niektórych przypadkach nie jesteśmy w stanie tego zrobić. Musimy mieć realne przesłanki świadczące o tym, że uszkodzenie wynikło z winy producenta. Dlatego oceń stan towaru i upewnij się, że powstałe wady nie wynikają z niewłaściwego użytkowania lub konserwacji.



Pamiętaj, że podstawy do reklamacji nie dają


1. naturalne zużycie towaru

2. uszkodzenia mechaniczne

3. niewłaściwe dopasowanie

4. samodzielne wykonywanie napraw

5. użytkowanie niezgodne z przeznaczeniem

6. nieprzestrzeganie instrukcji prania

7. niedostosowanie temperatury prasowania

8. brak lub niewłaściwa konserwacja

9. czynniki zewnętrzne - np. deformacje i rozklejenia powstałe podczas suszenia obuwia przy grzejnikach

10. mechaniczne pranie obuwia

11. różnice w kolorze/strukturze skóry, wynikające z jej naturalnych właściwości

12. farbowanie występujące w obuwiu z podszewką naturalnie barwioną


Jeśli jesteś pewien, że towar nadaje się do reklamacji, pobierz formularz reklamacji dla odzieży lub obuwia, wypełnij go i umieść w kartonie wraz z reklamowanymi produktami.



Jak reklamować?



1. Pobierz odpowiedni formularz reklamacyjny dla odzieży lub obuwia i wypełnij go.

2. Aby skorzystać z bezpłatnej przesyłki użyj dołączonej do paczki etykiety zwrotnej, a w przypadku utraty jej ważności zadzwoń na infolinię 22 123 0 123, by zamówić bezpłatny transport kurierem. Możesz skontaktować się z nami także mailowo: [email protected]


3.  Zapakuj reklamowany produkt, dołącz wypełniony formularz reklamacyjny i nadaj przesyłkę na adres:

MODIVO/ eobuwie.pl S.A.
Dział Zwrotów i Reklamacji
Nowy Kisielin - Innowacyjna 1,
Park Logistyczny Panattoni
66-002 Zielona Góra



Na paczkę naklej otrzymaną etykietę nadawczą.


4. Twoja reklamacja zostanie zweryfikowana przez nasz Zespół Specjalistów.


5. W ciągu 14 dni na podany adres e-mail wyślemy informację dot. sposobu rozpatrzenia Twojej reklamacji.




Rozpatrzenie reklamacji



1. Jeżeli Twoja reklamacja uzyska status “uznana”, proponujemy Ci: wymianę towaru, jego naprawę lub zwrot środków.


2. Jeżeli Twoja reklamacja uzyska status “częściowo uznana”, proponujemy Ci obniżenie ceny produktu.


3. W wypadku, gdy uznamy, że Twoja reklamacja jest niezasadna lub nie będziemy mogli spełnić Twoich oczekiwań, uznamy reklamację za “oddaloną”. Na tej podstawie zwrócimy Ci towar.


Najczęściej zadawane pytania

Reklamacje

Każdy produkt objęty jest 2-letnią rękojmią, w tym czasie możesz go reklamować. Tej zasadzie podlega cały asortyment sklepu, także produkty kupione w trakcie trwania promocji.

Każdy produkt zakupiony w naszym sklepie jest objęty 2-letnią rękojmią. Tej zasadzie podlega cały asortyment sklepu, także produkty kupione w trakcie trwania promocji.

Nie, rękojmia nie restartuje terminu odpowiedzialności za produkt.

Termin odpowiedzialności za produkt nie wydłuża się o czas, kiedy towar znajdował się w naprawie.

Zgodnie z K. C. Art. 560 § 1 :„Klient ma prawo żądać zwrotu gotówki, jednakże sprzedawca nie ma obowiązku zgodzić się z Klientem, jeżeli wada jest możliwa do usunięcia przez naprawę lub produkt można wymienić. Zaistniałe uszkodzenie można w sposób skuteczny usunąć. Naprawa przywróci zarówno walory użytkowe jak i estetyczne.”

Jeżeli zgłoszona wada nie była możliwa do usunięcia, stanowiła wadę istotną i nieusuwalną oraz nie dysponowaliśmy innym takim samym modelem wówczas z braku innych możliwości decydujemy się na zwrot środków. Zawsze możesz także wybrać inny produkt z naszej bogatej oferty.




Platforma ODR


Zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady nr 524/2013 z dnia 21 maja 2013 r., udostępniamy łącze elektroniczne do platformy ODR: ec.europa.eu/odr. Platforma ODR stanowi m. in. źródło informacji na temat form pozasądowego rozstrzygania sporów mogących powstać pomiędzy przedsiębiorcami i konsumentami. Niezależnie przypominamy, że adres poczty elektronicznej, pod którym mogą się Państwo z nami kontaktować to: [email protected]

Zyskaj 40 zł na zakupy
Zarejestruj się, aby otrzymywać informacje o nowościach oraz promocjach.