Zamówienie

Dokładamy wszelkich starań, aby zamówienie dotarło do Ciebie jak najszybciej.
Zamówienia przygotowujemy i wysyłamy zwykle w ciągu 24h.


Czas dostawy zależny jest od wybranej formy transportu.
Pamiętaj, że czas realizacji i dostawy zamówień nie obejmuje sobót, niedziel oraz dni świątecznych.


W przypadku płatności przelewem, termin realizacji zamówienia wydłuża się o czas zaksięgowania przelewu na naszym koncie. O każdym etapie realizacji zamówienia informujemy Cię, wysyłając wiadomość e-mail. Status zamówienia możesz sprawdzić, logując się na indywidualne konto klienta.



Realizacja zamówienia

Jak wyszukać produkt?

Wpisz w wyszukiwarce nazwę produktu, którego szukasz. Dostępne filtry ułatwią Ci znalezienie idealnego modelu. Produkty możesz segregować m.in. po rodzaju, marce, kolorze, rozmiarze i wielu innych parametrach.

Jak złożyć zamówienie?
    • 1. Wybierz produkt i jeżeli trzeba, także jego kolor.
    • 2. Zaznacz odpowiedni rozmiar.
    • 3. Kliknij na przycisk “Dodaj do koszyka”.
    • 4. Dodawaj do koszyka tyle produktów ile chcesz.
    • 5. Kiedy zdecydujesz się sfinalizować zakupy, przejdź do Koszyka, podążając za odpowiednimi wskazówkami. Tutaj znajdziesz pełną listę swoich zakupów.
    • 6. Aby złożyć zamówienie zaloguj się na swoje konto (lub je utwórz!). Możesz także dokonać zakupu bez posiadania konta. Wtedy po prostu uzupełnij dane kupującego.
    • 7. Wybierz metodę dostawy i płatności.
    • 8. Zapoznaj się z Regulaminem i Polityką prywatności, a na końcu kliknij "Zamawiam z obowiązkiem zapłaty".

Pssst...W rzeczywistości to dużo łatwiejsze niż się wydaje!

Jaki jest termin realizacji zamówienia?

Dokładamy wszelkich starań, aby zamówienie dotarło do Ciebie jak najszybciej.

Całkowity czas realizacji zamówienia obejmuje jego przygotowanie do wysyłki oraz dostawę.
Zamówienia przygotowujemy i wysyłamy zwykle w ciągu 24h.
Czas dostawy zależny jest od wybranej formy transportu.

Pamiętaj, że czas realizacji i dostawy zamówień nie obejmuje sobót, niedziel oraz dni świątecznych.

W przypadku płatności przelewem, termin realizacji zamówienia wydłuża się o czas zaksięgowania przelewu na naszym koncie.
O każdym etapie realizacji zamówienia informujemy Cię, wysyłając wiadomość e-mail. Status zamówienia możesz sprawdzić, logując się na indywidualne konto klienta.

Jak zmodyfikować lub anulować zamówienie?

W celu naniesienia zmian w zamówieniu skontaktuj się z infolinią pod numerem 22 123 0 123  lub napisz maila na adres: info@modivo.pl 
Aby anulować zamówienie uruchom link znajdujący się na dole wiadomości potwierdzającej złożenie zamówienia. Zamówienie możesz anulować tylko zanim otrzyma ono status “W Realizacji”.

Jakie są oznaczenia statusów zamówień?

Nowe zamówienie – Twoje zamówienie zostało przyjęte i jest aktualnie weryfikowane.
Oczekujące na wpłatę – oczekujemy na opłacenie przez Ciebie zamówienia. Po upłynięciu 5 dni zamówienie zostanie automatycznie anulowane.
Oczekujące na dostawę – zamówiony produkt sprowadzany jest dla Ciebie z magazynu zewnętrznego. Przewidywany czas dostawy wynosi od 2 do 3 dni roboczych.
W realizacji – Twoje zamówienie zostało skompletowane i przekazane do magazynu wysyłkowego w celu weryfikacji towaru oraz jego zapakowania.
Wysłane – Twoja przesyłka otrzymała już nadanie pocztowe. W tym momencie oczekuje na odbiór przez kuriera lub jest już w drodze do Ciebie.
Anulowane – zamówienie zostało usunięte z powodu braku wpłaty, bądź złożonej rezygnacji mailowej. Nie mamy możliwości wznowienia takiego zamówienia. Produkty z zamkniętego zamówienia pojawią się na naszej stronie ponownie w ciągu 24 godzin.
Zwrócone – Twój zwrot pozytywnie przeszedł proces weryfikacyjny. W terminie od 3 do 5 dni roboczych środki powinny pojawić się na wskazanym przez Ciebie koncie.
Paczka nieodebrana – Twoja paczka wróciła do nas. Jeżeli nadal jesteś zainteresowany zamówionym produktem, prosimy o złożenie nowego zamówienia.

Jak bezpiecznie odebrać przesyłkę ?

Jak bezpiecznie odebrać przesyłkę ?

 

1.Sprawdź wygląd zewnętrzny przesyłki.

 

Sprawdź pudełko zewnętrzne. Powinno być w stanie nienaruszonym. Jeśli jest całe, przyjmij przesyłkę i podpisz list przewozowy.

 

Jeśli coś wzbudzi Twój niepokój, poinformuj o tym kuriera i otwórz przesyłkę w jego obecności. Masz także prawo nie przyjąć przesyłki lub poprosić o sporządzenie protokołu szkody. 

 

2.Sprawdź zawartość przesyłki.

 

Otwórz przesyłkę i jeśli masz zastrzeżenia co do stanu opakowania zewnętrznego sprawdź przy kurierze, czy otrzymane produkty są kompletne i nieuszkodzone.

 

Jeżeli stan przesyłki jest niepokojący poproś kuriera o sporządzenie protokołu szkody. Pamiętaj aby wypełnić wszystkie pola na formularzu oraz oznaczyć uszkodzenie opakowania. Jest to czynność niezbędna do pozytywnego rozpatrzenia reklamacji przez przewoźnika.

 

Przed podpisem wypełnionego protokołu szkody sprawdź, czy informacje w nim zawarte są zgodne ze stanem faktycznym.

 

W polu „uwagi” podaj wszystkie swoje zastrzeżenia np. gdy nie zgadzasz się z informacjami wpisanymi przez kuriera na protokole szkody. 

 

Odbierz i zachowaj kopię protokołu.

 

Jeżeli kurier nie chce poczekać w celu spisania protokołu szkody lub zauważyłeś uszkodzenie po jego odjeździe poinformuj natychmiast o zdarzeniu nasze Biuro Obsługi Klienta.

Spokojnie, na spisanie protokołu szkody masz 7 dni. Nasz Konsultant przyjmie zgłoszenie, pomoże sporządzić protokół oraz będzie z Tobą w kontakcie do momentu zakończenia sprawy.

 

 

3.Odbiór przesyłki z Paczkomatu Inpost.

 

Zeskanuj kod lub otwórz skrytkę podając nr telefonu i otrzymany kod.

Jeśli odebrałeś uszkodzoną przesyłkę w Paczkomacie Inpost to maszyna przed zakończeniem odbioru zapyta Cię, czy nie masz żadnych zastrzeżeń do przesyłki. Jeśli je masz wybierz odpowiednią opcję.

Gdyby z jakiegoś powodu nie sporządzisz protokołu szkody w momencie odbioru przesyłki, wejdź na stronę https://inpost.pl/protokol, uzupełnij wszystkie dane i dokonaj zgłoszenia.

 

4.Pamiętaj !

 

Niezwłocznie każde zastrzeżenie dotyczące opakowania lub zawartości zgłoś nam telefonicznie oraz mailowo. Nasi Konsultanci pomogą i poprowadzą z Tobą sprawę od początku do końca.