Warunki Promocji „HAPPY HOURS”
(dalej również: „Warunki Promocji”)
I. Postanowienia wstępne
1. Niniejsze Warunki Promocji pod nazwą: „Happy Hours” („Promocja”) określają zasady funkcjonowania, warunki oraz zakres i procedurę reklamacyjną Promocji, zasady korzystania a także prawa i obowiązki osób biorących udział w Promocji oraz Organizatora („Warunki promocji”).
2. Organizatorem Promocji jest MODIVO S.A z siedzibą w Zielonej Górze, ul. Nowy Kisielin - Nowa 9, 66-002 Zielona Góra, wpisana do rejestru przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego, prowadzonego przez Sąd Rejonowy w Zielonej Górze, VIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego, pod numerem KRS: 0000541722, NIP: 9291353356, BDO: 000031285, REGON: 970569861, kapitał zakładowy: 2.000.000,00 zł wpłacony w całości (dalej również: „Organizator”).
3. Promocja prowadzona jest przez Organizatora:
3.1. w sklepie internetowym Organizatora dostępnym pod adresem www.modivo.pl („Sklep Internetowy”),
3.2. w Aplikacji Mobilnej Modivo („Aplikacja”), oraz
4. W Promocji mogą uczestniczyć Klienci, którzy po spełnieniu warunków udziału
w Promocji stają się uczestnikami Promocji (dalej również: „Uczestnik Promocji”).
II. Przedmiot Promocji i warunki skorzystania z Promocji
1. Przedmiotem Promocji jest możliwość skorzystania przez Uczestnika Promocji na zasadach określonych w Warunkach Promocji, z Promocji obejmującej udzielenie
w Czasie Trwania Promocji Uczestnikowi Promocji, rabatu obniżającego cenę produktu lub produktów z wyłączeniem produktów o których mowa w ust. 5 poniżej (biorąc pod uwagę aktualną cenę odpowiednio w Sklepie Internetowym lub Aplikacji) („Produkty” lub „Produkty biorące udział w Promocji”) i dostępne do sprzedaży
w Sklepie Internetowym i Aplikacji. W przypadku zakupu Produktu , jego cena zostanie pomniejszona o 20% liczone od jego pierwotnej (katalogowej, nieprzecenionej) ceny lub o 20% liczone od jego aktualnej (katalogowej, przecenionej) ceny w przypadku produktów przecenionych biorących udział w promocji („Rabat”).
2. w następujących dniach i godzinach („Czas Trwania Promocji”).
a) w Sklepie Internetowym od dnia 05.01.2022 r. od godziny 00:01 do dnia 09.01.2022 do godziny 23:59;
b) w Aplikacji Mobilnej od dnia 05.01.2022 r. od godziny 00:01 do dnia 09.01.2022 do godziny 23:59;
3. W ramach Promocji, cena za zakupione Produkty (biorąc pod uwagę aktualną odpowiednio w Sklepie Internetowym, Aplikacji), na które Uczestnik Promocji składa Zamówienie, zostanie pomniejszona o Rabat, tj.:
a) -20% liczone od regularnej odpowiednio w Sklepie Internetowym lub Aplikacji (katalogowej, nieprzecenionej) ceny Produktów,
b) -20% liczone od aktualnej odpowiednio w Sklepie Internetowym lub Aplikacji (katalogowej, przecenionej) ceny przecenionych Produktów,
c) W przypadku, gdy do Koszyka dodane zostaną zarówno Produkt lub Produkty oraz produkty nieobjęte Promocją, Rabat zostanie naliczony wyłącznie na Produkt lub Produkty biorące udział w Promocji.
Przykładowo, w przypadku dodania przez Uczestnika Promocji do Koszyka (dokonania zakupu w Sklepie stacjonarnym) Produktu biorącego udział
w Promocji, po spełnieniu zasad określonych w Warunkach Promocji oraz produktu nieobjętego Promocją, Rabatem objęty zostanie tylko ten Produkt biorący udział w Promocji. Rabat na ten Produkt w wysokości 20% naliczony zostanie od katalogowej, nieprzecenionej ceny tego Produktu (tutaj brana pod uwagę jest katalogowa, nieprzeceniona cena Produktu, która również widoczna jest dla Uczestnika Promocji przy Produkcie odpowiednio w Sklepie Internetowym, Aplikacji lub Sklepie stacjonarnym). ). Z kolei Rabat na przeceniony Produkt biorący udział w Promocji w wysokości 20% naliczony zostanie od aktualnej, przecenionej ceny Produktu (tutaj brana pod uwagę jest aktualna, przeceniona cena Produktu, która również widoczna jest dla Uczestnika Promocji przy Produkcie odpowiednio w Sklepie Internetowym lub Aplikacji).
4. Udział w Promocji jest dobrowolny i bezpłatny (tzn. zakup Produktów w ramach Promocji nie wymaga poniesienia przez Uczestnika Promocji dodatkowych kosztów poza uiszczeniem ceny Produktów podlegających Promocji oraz kosztów wybranych przez klienta, w tym kosztów dostawy).
5. Produkty wyłączone z Promocji w trakcie jej trwania. Z Promocji wyłączone są produkty następujących marek: Picky Pica, Mango, Mayoral, Vistula, W.Kruk, Yes.
6. Aby wziąć udział w Promocji należy w Czasie Trwania Promocji:
a) zapoznać się i zaakceptować niniejsze Warunki Promocji;
b) w przypadku Sklepu Internetowego - wejść na stronę https://www.modivo.pl i wybrać Produkty biorące udział w Promocji;
c) w przypadku Aplikacji – uruchomić Aplikację i wybrać Produkty biorące udział w Promocji;
d) dodać do Koszyka Produkty biorące udział w Promocji;
e) przed złożeniem Zamówienia – w sekcji Koszyk – wpisać kod rabatowy: HAPPY uprawniający do wykorzystania Rabatu oraz nacisnąć przycisk „Zastosuj”;
7. Kod rabatowy: HAPPY ma zastosowanie wyłącznie przy dodaniu do Koszyka Produktów oznaczonych jako biorące udział w Promocji.
8. Przekazanie przez Uczestnika Promocji ww. kodu rabatowego po złożeniu Zamówienia nie uprawnia do skorzystania z Promocji. Brak wpisania ww. kodu rabatowego oznacza, iż nabywca zaniechał prawa do skorzystania z Promocji w stosunku do danej transakcji. W takiej sytuacji, z chwilą dokonania zapłaty traci on ostatecznie prawo do skorzystania z Promocji w odniesieniu do dokonanej transakcji.
9. Promocja nie łączy się z innymi promocjami, upustami, rabatami, obniżkami, akcjami promocyjnymi, szczególnymi ofertami cenowymi lub produktowymi, które obowiązują w Sklepie Internetowym, chyba że warunki takiej promocji, upustu, rabatu, obniżki, akcji promocyjnych, szczególnej oferty cenowej lub produktowej albo niniejsze Warunki Promocji stanowią inaczej.
10. Promocja nie obejmuje (nie obniża) ewentualnych kosztów dostawy Produktów zakupionych w ramach Promocji w Sklepie Internetowym, które Uczestnik Promocji ponosi w pełnej wysokości.
11. Przedmiot Promocji nie podlega wypłacie w pieniądzu lub wymianie na jakikolwiek inny środek płatniczy oraz ma charakter nieprzenoszalny.
12. Uczestnik Promocji, dokonując Zamówienia Produktów objętych Promocją w Sklepie Internetowym lub Aplikacji lub dokonując zakupu w Sklepie stacjonarnym, ma prawo, a nie obowiązek skorzystania z Promocji.
13. W Czasie Trwania Promocji, każdy Uczestnik Promocji może wziąć udział w Promocji wielokrotnie, pod warunkiem każdorazowego spełnienia warunków przewidzianych
w Warunkach Promocji.
III. Reklamacje
1. Wszelkie reklamacje dotyczące Promocji, Uczestnicy Promocji mogą zgłaszać
w szczególności drogą elektroniczną na adres: info@modivo.pl lub listownie na następujący adres Organizatora: MODIVO S.A ul. Nowy Kisielin - Nowa 9, 66-002 Zielona Góra (dalej również: „Reklamacje”).
2. Ogólne zasady reklamacji Towarów są zawarte w regulaminie Sklepu Internetowego
na stronie https://modivo.pl/regulamin-sklepu
3. W celu przyspieszenia rozpatrzenia Reklamacji prosimy o podanie imienia i nazwiska Uczestnika Promocji, danych kontaktowych (np. adresu e-mail lub numeru telefonu),
a także opisu przyczyn uzasadniających Reklamację.
4. Ustosunkowanie się do Reklamacji przez Organizatora następuje niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od dnia jej złożenia.
5. Reklamacje rozpatruje Organizator, stosując w szczególności postanowienia niniejszych Warunków Promocji.
IV. Postanowienia końcowe
1. Wzięcie udziału w Promocji oznacza akceptację niniejszych Warunków Promocji.
2. Niniejsze Warunki Promocji są publicznie dostępne pod adresem URL: https://modivo.pl/b/regulamin_happyhours_sm .
3. O ile z kontekstu nie wynika wyraźnie nic innego, użyte w Warunkach Promocji zwroty pisane wielką literą mają znaczenie nadane im w regulaminie Sklepu Internetowego dostępnym pod adresem https://modivo.pl/regulamin-sklepu.
4. Organizator zastrzega sobie prawo do zmiany Warunków Promocji w przypadku zaistnienia ważnej przyczyny rozumianej jako (katalog zamknięty):
a) zmiana przepisów prawa regulujących warunki, zasady i organizację przeprowadzania Promocji, wpływająca na wzajemne prawa i obowiązki Organizatora i Uczestników Promocji;
b) zmiana sposobu przeprowadzania Promocji spowodowana względami technicznymi lub technologicznymi;
c) zmiana sposobu świadczenia usług spowodowana wyłącznie względami technicznymi lub technologicznymi
d) zmiana zakresu lub świadczenia usług, do których stosują się zapisy Regulaminu, poprzez wprowadzenie nowych, modyfikację lub wycofanie przez Organizatora dotychczasowych funkcjonalności lub usług objętych Regulaminem.
5. W przypadku dokonania zmiany w Warunkach Promocji, Organizator udostępni tekst jednolity Warunków Promocji poprzez jego publikację na stronie https://modivo.pl/b/regulamin_happyhours_sm .
6. Zmiany Warunków Promocji obowiązują od momentu wyraźnego ich wskazania
i umieszczenia pod wskazanym wyżej adresem.
Zielona Góra, 04.01.2022 r.