- Strona główna
- ZWROT - wygodnie, wygodniej!
Strona główna
Menu
Menu
O sklepie
Pomoc
- Centrum pomocy
- Czas i metody dostawy
- Metody płatności
- Zwroty
- Reklamacje
- Pielęgnacja obuwia
- Tabela rozmiarów
Przydatne linki
ZWROT - wygodnie, wygodniej!
U nas możesz zwrócić produkty szybko i bezpłatnie. Masz na to aż 100 dni. W pierwszym kroku sprawdź sprzedawcę. Jeśli masz wątpliwości od kogo otrzymałeś produkt możesz sprawdzić to w wiadomości z potwierdzeniem złożenia zamówienia lub w zakładce Moje zamówienia, jeśli posiadasz konto.
/marketplace_1.png)
Jak zwrócić produkt otrzymany od PARTNERA MODIVO?
Na naszej stronie możesz zamówić produkty również od Partnerów MODIVO.
Zwrot takich zamówień przebiega według instrukcji, którą otrzymałeś w przesyłce.
Upewnij się, że odsyłasz produkt na poprawny adres Partnera. Jeśli produkt trafi do MODIVO, zostanie do Ciebie odesłany.
Produktów od naszych Partnerów, nie można zwrócić w sklepach stacjonarnych MODIVO.
Zwracany produkt powinien zostać odesłany w oryginalnym opakowaniu z instrukcjami, które się przy nim znajdowały.
Jeżeli nie posiadasz formularza odstąpienia od umowy, możesz pobrać go tutaj.
Prawo do odstąpienia od umowy nie przysługuje:
- w sytuacji gdy przedmiotem świadczenia jest towar dostarczany w zapieczętowanym opakowaniu, którego po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu;
- w sytuacji gdy przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji konsumenta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb;
- w sytuacji gdy przedmiotem świadczenia jest rzecz ulegająca szybkiemu zepsuciu lub mająca krótki termin przydatności do spożycia;
/4-03.jpg)
Jak zwrócić produkt otrzymany od MODIVO?
Przygotuj paczkę: zabezpiecz zwracany produkt, umieść go w kartonie razem z wypełnionym i podpisanym Formularzem Zwrotu, który dołączyliśmy do przesyłki. Jeśli wybrałeś wcześniej formę płatności za pobraniem pamiętaj aby podać numer konta, na który zwrócimy środki.
Potrzebujesz nowego dokumentu? Możesz go pobrać tutaj.
Wybierz najlepszy dla Ciebie sposób zwrotu.
/stacjonarny_.png)
Zwrot w sklepie stacjonarnym - najszybszy i najprostszy
Produkt wraz z wypełnionym Formularzem Zwrotu dostarcz do wybranego sklepu stacjonarnego.
Lista sklepów MODIVO
Lista sklepów eobuwie.pl
Sklepy stacjonarne MODIVO* nie przyjmują zwrotów produktów zakupionych u Partnerów handlowych MODIVO. Dowiedz się jak dokonać zwrotu produktów zakupionych u naszych Partnerów.
*Jeżeli kupiłeś produkt w sklepie stacjonarnym MODIVO to zwrotu również należy dokonać w salonie okazując dowód zakupu.
/InPost-Paczkomat-logo-kwadrat.png)
Paczkomat InPost 24/7
1. Wejdź na stronę szybkiezwroty.pl, zaznacz sklep modivo.pl i wypełnij formularz. Na wskazany przez Ciebie nr telefonu otrzymasz SMS z kodem do Paczkomatu InPost 24/7, ważnym 72 godziny. Jeśli ważność kodu upłynie, możesz wygenerować go ponownie.
2. Udaj się do dowolnego Paczkomatu InPost 24/7. Wybierz na ekranie: „Nadaj paczkę”, następnie „Mam kod nadania lub kod zwrotu”. Wpisz kod, z wcześniej otrzymanego SMS-a.
3. Umieść paczkę w skrzynce, zamknij drzwiczki i to wszystko! SMS-em otrzymasz potwierdzenie nadania. Przesyłkę możesz śledzić na stronie InPost.
Kurier lub zwrot w punkcie
Mam etykietę
/dhl_.png)
DHL
1. Na paczkę naklej etykietę zwrotną, którą znajdziesz w swojej przesyłce.
2. Na stronie DHL wybierz sposób nadania przesyłki: Kurier lub Punkt odbioru.
3. Zanieś paczkę do punktu lub wyczekuj kuriera w umówionym terminie.
4. Zachowaj potwierdzenie nadania.
Kiedy przesyłka zostanie odebrana, jej status możesz śledzić tutaj.
Listę punktów znajdziesz tutaj
/box_2.png)
Jak dokonać zwrotu EkoBox?
Jak zwrócić pusty EkoBox?
1. Złóż opakowanie według załączonej na nim instrukcji.
2. Udaj się do dowolnego Paczkomatu InPost 24/7i zeskanuj indywidualny kod zwrotu widoczny na opakowaniu.
3. Umieść EkoBox w skrytce, zamknij drzwiczki i gotowe!
4. Po otrzymaniu przez nas opakowania w ciągu 7 dni na e-mail otrzymasz 10% kod rabatowy na zakupy w MODIVO.
Jak zwrócić produkt w EkoBoxie?
Produkty w EkoBox zwrócisz w standardowy sposób
Po otrzymaniu przez nas opakowania w ciągu 7 dni na e-mail otrzymasz 10% kod rabatowy na zakupy w MODIVO.
Promocja jest ograniczona czasowo. Więcej o voucherze dowiesz się w Regulaminie.
/zwrot_2_.jpg)
Jak mogę wymienić produkt?
W celu wymiany produktu, zwróć zamówiony towar i od razu złóż oraz opłać nowe zamówienie. Aby nie angażować swoich środków, możesz skorzystać z systemu PayPo. Niestety nie mamy możliwości przeksięgowania Twoich środków na inne zamówienie.
/money1_3_.jpg)
Kiedy otrzymam zwrot środków?
Zanim środki za zwrócony produkt wrócą na Twoje konto, musi nastąpić weryfikacja przesyłki. Dzieje się to w Dziale Zwrotów, gdzie sprawdzamy zgodność zawartości przesyłki z zamówieniem. Po pozytywnej weryfikacji otrzymasz od nas e-mail.
Środki otrzymasz tą samą drogą, którą opłacono zamówienie.
- BLIK/PayU/PayPo/PayPal/karta => zwrot za pośrednictwem tych serwisów w ciągu 1-2 dni od zakończenia weryfikacji
- płatność przy odbiorze => zwrot na konto podane w Formularzu zwrotu w ciągu 5 dni od zakończenia weryfikacji.
Kiedy proces zwrotu środków się zakończy, na adres e-mail otrzymasz skorygowaną fakturę.
/share.png)
Inne pytania w tematyce zwrotów
1. Gdzie znajdę formularz do zwrotu produktów zakupionych w MODIVO?
Formularz zwrotu możesz pobrać tutaj.
2. Czy mogę zwrócić produkt kupiony od MODIVO bez papierowego formularza zwrotu?
Tak. Jeśli Twój Formularz Zwrotu uległ zniszczeniu lub z innych przyczyn nie jesteś w jego posiadaniu, możesz dokonać zwrotu bez niego. Wystarczy, że zapiszesz numer zamówienia na osobnej kartce i umieścisz ją w zwracanej paczce. Zadbaj by była ona była czytelna i łatwo dostępna dla operatora, który będzie przyjmował Twój zwrot.
Jeżeli wybrałeś wcześniej formę płatności za pobraniem, koniecznie zapisz też nazwisko właściciela i numer konta do zwrotu środków.
3. Gdzie znajdę formularz do zwrotu produktów zakupionych u Partnera MODIVO?
Jeżeli nie posiadasz formularza odstąpienia od umowy, możesz pobrać go tutaj.
4. Czy mogę zwrócić produkt kupiony od Partnera handlowego MODIVO bez papierowego formularza zwrotu?
Jeżeli nie posiadasz formularza odstąpienia od umowy, możesz pobrać go tutaj.
5. Czym jest EkoBox?
EkoBox to ekologiczne opakowanie wielokrotnego użytku. Jest to pierwszy w Polsce system wtórnego obiegu opakowań dla e-sklepów.
Po dokonanych zakupach internetowych, codziennie trafiają na śmietnik miliony kartonowych opakowań. Dzięki ponownemu wykorzystaniu EkoBox możemy wspólnie ograniczyć ilość wyrzucanych kartonów nawet kilkukrotnie, a tym samym znacznie zmniejszyć ilość opadów. Każda przesyłka zamówiona w EkoBox i ponownie zwrócona do Paczkomatu InPost 24/7to Twoja szansa, aby zrobić coś dobrego dla planety. Dołącz do społeczności Ekolubnych. Twój mały gest ma wielką ekomoc!
Więcej informacji znajdziesz tutaj.
6. Jak przygotować produkty do zwrotu?
Przygotuj paczkę: dobrze zabezpiecz zwracany produkt, umieść go w kartonie razem z wypełnionym i podpisanym Formularzem Zwrotu, który dołączyliśmy do przesyłki. Możesz skorzystać z tego samego opakowania w którym otrzymałeś paczkę. Wszystkie nasze opakowania są przystosowane do ponownego nadania. Pamiętaj, że jako nadawca paczki jesteś odpowiedzialny za jej bezpieczny transport. Jeżeli produkt dotrze uszkodzony będziemy mogli pomniejszyć kwotę zwrotu proporcjonalnie do powstałej szkody.
7. Jak otrzymam pieniądze gdy płatność byłą za pobraniem?
Środki za zwrócony towar zostaną wysłane na konto bankowe, które podasz na formularzu zwrotu. Jeśli nie masz formularza wystarczy, że zapiszesz numer zamówienia, nazwisko właściciela i nr konta do zwrotu na osobnej kartce i umieścisz ją w zwracanej paczce. Zadbaj by była ona była czytelna i łatwo dostępna dla operatora, który będzie przyjmował Twój zwrot. Upewnij się, że podałeś prawidłowe dane. Po pozytywnej weryfikacji otrzymasz od nas e-mail. Zwrot zostanie zrealizowany na podane przez Ciebie konto w ciągu 5 dni od zakończenia weryfikacji. Kiedy proces zwrotu środków się zakończy, na adres e-mail otrzymasz skorygowaną fakturę.
8. Czy otrzymam zwrot kosztów dostawy?
Dodatkowa opłata naliczana przez przewoźnika nie podlega zwrotowi w przypadku odstąpienia od umowy.
9. Jak mogę pobrać etykietę zwrotu?
Kuriera z nową etykietą zamówisz tutaj.
10. Jak mogę sprawdzić czy przesyłka dotarła do MODIVO?
Wejdź na stronę przewoźnika, którym nadałeś zwrot. Po wpisaniu nr listu przewozowego otrzymasz status przesyłki. MODIVO poinformuje Cię mailowo w momencie kiedy Twoja paczka przejdzie proces weryfikacji w Dziale Zwrotów.
11. Czy mogę zwrócić produkty z różnych zamówień w jednej paczce?
Jeżeli zwracasz produkty z różnych zamówień MODIVO to możesz zwrócić je w jednej paczce*. Pamiętaj aby umieścić w niej odpowiednie do zamówień formularze zwrotu.
* Produkty zamówione u Partnera MODIVO należy odsyłać osobno.
12. Co się stanie jeśli karta którą opłacono zamówienie jest nieaktywna?
Skontaktuj się ze swoim bankiem.
13. Co się stanie jeśli zapomnę dołączyć formularz zwrotu do paczki?
Poinformuj nas o tym niezwłocznie po nadaniu zwrotu.
14. Co zrobić jeśli zwrócona kwota jest nieprawidłowa?
Skontaktuj się z nami wskazując numer zwracanego zamówienia, numer przesyłki oraz produkty przez Ciebie odesłane.
15. Co zrobić jeśli zwrot nie dotarł?
Skontaktuj się z nami podając nam numer zamówienia oraz numer przesyłki.
16. Po jakim czasie otrzymam zwrot środków za anulowane zamówienie?
Zwrot środków nastąpi w ciągu 3-5 dni roboczych od anulacji zamówienia.
17. Czy mogę zwrócić na własny koszt?
Możesz nadać paczkę na własny koszt.
Zaadresuj paczkę na:
Dział Zwrotów MODIVO S.A.
Nowy Kisielin - Naukowa 15
66-002 Zielona Góra
Zachowaj potwierdzenie nadania przesyłki.
W tym przypadku koszty poniesione na wysyłkę paczki nie zostaną zwrócone.
18. Co mogę zrobić jeśli otrzymany produkt ma wadę?
Skontaktuj się z nami mailowo przesyłając zdjęcia produktu.
19. Jak odróżnić czy otrzymałem zamówienie od MODIVO czy od Partnera MODIVO Marketplace?
Zapoznaj się z dokumentami, które otrzymałeś w paczce. Możesz to sprawdzić również w wiadomości mailowej potwierdzającej złożenie zamówienia oraz w panelu konta klienta.