- Strona główna
- Centrum pomocy
Strona główna
Menu
Menu
O sklepie
Pomoc
- Centrum pomocy
- Czas i metody dostawy
- Metody płatności
- Zwroty
- Reklamacje
- Pielęgnacja obuwia
- Tabela rozmiarów
Przydatne linki
Centrum pomocy
U nas renomowane marki są na wyciągnięcie ręki! Dołożyliśmy wszelkich starań, aby zaproponować Ci szeroką ofertę. Na Modivo z pewnością znajdziesz coś dla siebie. Zamawianie i wyszukiwanie produktów jest bardzo intuicyjne. Najlepiej przekonaj się sam - złóż zamówienie i sprawdź, jakie to proste.
Najczęściej zadawane pytania
Jak dobrać odpowiedni rozmiar?
W trosce o komfort Twoich zakupów wszystkie nasze produkty są dokładnie mierzone. Porównaj indywidualne wymiary wybranej rzeczy dostępne na stronie produktu z wymiarami Twojego ciała i ciesz się z udanych zakupów.
Jak wymienić towar?
Jeśli otrzymany przez Ciebie produkt różni się od tego, który został zamówiony, po prostu dokonaj jego zwrotu i od razu złóż ponowne zamówienie na pożądany produkt!
Wybrane pozycje natychmiast zostaną dla Ciebie zarezerwowane, a po dokonaniu płatności wysłane w ciągu 24h.
Gdzie mogę śledzić swoją paczkę?
Nie możesz doczekać się przesyłki? Zastanawiasz się, czy została już do Ciebie wysłana? A może po prostu chcesz wiedzieć, gdzie aktualnie jest paczka z Twoimi wymarzonymi zakupami? To nic trudnego!
Dołożyliśmy wszelkich starań, abyś otrzymał swoją przesyłkę jak najszybciej. W każdej chwili możesz monitorować jej lokalizację. Wystarczy wejść na stronę wybranego przewoźnika i podać nr listu przewozowego.
Sprawdź, jakie to proste!
![]() |
Paczkomat InPost 24/7 |
Kliknij tutaj aby sprawdzić status przesyłki |
Jak zwrócić produkt?
Zwróć produkty szybko i wygodnie:
1. Wypełnij Formularz Zwrotu dołączony do zamówienia lub pobierz go.
2. Zaloguj się na konto i przejdź do zakładki "Dokonaj zwrotu". Jeśli nie posiadasz konta, wejdź na www.modivo.pl/add-return i kliknij “Dokonaj zwrotu”.
3. Wybierz produkty z listy, zaznacz powód zwrotu i wybierz formę przesyłki.
4. Zabezpiecz produkt, umieść go w pudełku wraz z formularzem zwrotu.
5. Na pudełko naklej otrzymaną etykietę zwrotna DPD/DHL lub zapisz SMS kod zwrotu InPost. Nadaj przesyłkę do nas.
Masz pytania? Więcej informacji znajdziesz w naszym artykule Zwroty.
Jak mogę usunąć swoje konto?
Żeby usunąć konto i znajdujące się na nim dane skontaktuj się z nami, np. dzwoniąc na naszą infolinię lub pisząc do nas wiadomość e-mail (szczegóły znajdziesz w zakładce Kontakt).