Menu
O sklepie
Pomoc
- Centrum pomocy
- Czas i metody dostawy
- Metody płatności
- Zwroty
- Reklamacje
- Pielęgnacja obuwia
- Tabela rozmiarów
Przydatne linki
/transport1.jpg)
Jak postąpić, kiedy płatność się nie powiedzie?
Przy płatnościach internetowych zdarza się, że płatność zostanie przerwana lub się nie powiedzie. Na szczęście, nie musisz wtedy składać całego zamówienia od początku. Sprawdź, jak ponowić płatność w sposób odpowiedzi dla wybranej formy płatności.
PayU
Masz możliwość ponowienia próby płatności przez link umieszczony w
panelu Twojego konta lub wysłany w wiadomości mailowej. Po kliknięciu
w link możesz wybrać, jak chcesz opłacić zamówienie. PayU oferuje
płatności za pomocą: kodu BLIK, karty płatniczej, Masterpass oraz
Google Pay.
Zamówienie nieopłacone zostanie automatycznie anulowane, a produkty
powrócą na stronę.
Zamówienie składane z kontem MODIVO
W panelu konta przejdź do zakładki Moje zamówienia. Wejdź w szczegóły
zamówienia, które chcesz opłacić i kliknij w przycisk do ponownego
opłacenia zamówienia. Przycisk przeniesie Cię do strony PayU, na
której możesz sfinalizować transakcję.
Zamówienie składane jako gość
Jeżeli Twoja płatność została przerwana, na Twojego maila przyjdzie
informacja o błędzie płatności. W wiadomości będzie link do strony
PayU, na której możesz sfinalizować transakcję.
PayPal
Masz możliwość ponowienia próby płatności przez link umieszczony w
panelu Twojego konta lub wysłany w wiadomości mailowej.
Nieudana transakcja zostanie anulowana, a produkty powrócą na stronę.
PayPo
Jeśli coś poszło nie po Twojej myśli wówczas Konsultant PayPo skontaktuje się z Tobą i pomoże dokończyć proces. Po pomyślnie zakończonej transakcji otrzymasz e-mailem komplet informacji dotyczący spłaty wraz z linkiem do panelu, w którym możesz zarządzać swoimi płatnościami w PayPo. Możesz także skontaktować się z Biurem Obsługi Klienta PayPo pod nr tel: 22 333 74 60 lub e-mailem: bok@paypo.pl