Menu
O sklepie
Pomoc
- Centrum pomocy
- Czas i metody dostawy
- Metody płatności
- Zwroty
- Reklamacje
- Pielęgnacja obuwia
- Tabela rozmiarów
Przydatne linki
/sledzenieprzesylki1_2_.jpg)
Czy mogę modyfikować zamówienie?
Lubimy zmiany, dlatego staramy się jak najbardziej umożliwić Ci modyfikację zamówień. Zobacz, jakie zmiany są możliwe do wprowadzenia po złożeniu zamówienia.
Zmieniły Ci się plany i nie możesz odebrać paczki od kuriera? A może w adresie dostawy wkradł się drobny błąd, przez który kurier do Ciebie nie trafi? Zdarza się. Bez obaw, możesz skorzystać z opcji przekierowania paczki, zupełnie za darmo.
Zobacz, jak przekierować paczkę
Zmiana w adresie jest większa niż numer domu lub mieszkania? Możemy wprowadzić większe zmiany, jeśli Twoje zamówienie ma status “Realizowane” lub “Do realizacji”.
Zobacz, jak sprawdzić status swojego zamówienia
Aby wprowadzić zmiany w adresie dostawy, wejdź w zakładkę Kontakt i skontaktuj się z naszą obsługą, która chętnie Ci pomoże.
Jeśli status zamówienia jest inny niż "Realizowane” lub “Do realizacji”, niestety nie możemy wprowadzić żadnych zmian.
Podany przez Ciebie adres e-mail jest błędny? Nic nie szkodzi. Na każdym etapie realizacji Twojego zamówienia możemy wprowadzić zmiany w Twoim adresie mailowym.
Wejdź w zakładkę Kontakt i skontaktuj się z obsługą, która chętnie Ci pomoże.
Niestety nie możemy zmieniać produktów w zamówieniu po jego złożeniu. W takiej sytuacji możesz anulować zamówienie i ponownie produkty, które Cię interesują. Możesz też zwrócić zamówienie za darmo i złożyć nowe z wybranymi produktami.