Menu
O sklepie
Pomoc
- Centrum pomocy
- Czas i metody dostawy
- Metody płatności
- Zwroty
- Reklamacje
- Pielęgnacja obuwia
- Tabela rozmiarów
Przydatne linki
Menu
O sklepie
Pomoc
Przydatne linki
1. Czym jest MODIVO Marketplace?
To miejsce, gdzie kupisz produkty sprzedawane przez sprawdzonych Partnerów handlowych MODIVO.
2. Jak kupować w MODIVO Marketplace
Produkty możesz dodawać do koszyka, jak w przypadku zwykłych zakupów. Przy każdym wybranym przez Ciebie produkcie znajdzie się informacja o sprzedającym. Jeżeli dany produkt jest oferowany przez kilku Partnerów, każdy z nich może zaproponować swoją cenę a Ty wybrać tę, która najbardziej Ci odpowiada.
3. Co oznacza informacja: wysyłka przez Partnera?
Oznacza to, że wysyłką zamówionego produktu zajmie się nasz Partner i to bezpośrednio od niego otrzymasz przesyłkę.
4. Z kim mogę skontaktować się w sprawach mojego zamówienia z oferty MODIVO Marketplace?
Na pytania związane z Twoim zamówieniem odpowiedzą konsultanci BOK MODIVO. Wybierz, jak chcesz z nami porozmawiać na stronie Kontakt.
5. Jakie metody płatności są dostępne w MODIVO Marketplace?
Zamówienia MODIVO, MODIVO Marketplace oraz zamówienia mieszane (od różnych Partnerów,
zawierające produkty sprzedawane przez MODIVO) możesz opłacić jedną transakcją za pośrednictwem szybkich
przelewów (PayU) oraz płatności PayPo.
Aby opłacić zamówienie płatnością PayPo w podsumowaniu zamówienia wybierz najpierw płatność PayU, a
następnie z listy płatności wybierz PayPo.
6. Moja płatność nie powiodła się, co mogę zrobić?
Skorzystaj z linka do ponowienia płatności, który znajdziesz w wiadomości mailowej.
7. Czy zamówienie złożone w MODIVO Marketplace, u różnych Partnerów i MODIVO, będą wysłane jako jedna paczka?
Produkty od różnych Partnerów będą wysyłane w osobnych przesyłkach. Nie ma możliwości połączenia ich, ponieważ nie znajdują się w tych samych magazynach.
8. Czy produkty zamówione w MODIVO Marketplace mogę odebrać w salonie MODIVO?
Produkty Marketplace są wysyłane bezpośrednio od Partnerów do klienta i znajdują się tylko w ofercie MODIVO Marketplace, dlatego odbiór takiego zamówienia nie jest możliwy w sklepie stacjonarnym.
9. Czy muszę założyć konto, żeby złożyć zamówienie w MODIVO Marketplace?
Aby złożyć zamówienie w MODIVO Marketplace nie musisz zakładać konta, ale musisz mieć aktywny e-mail. Posiadanie konta ułatwia składanie zamówień, ich podgląd oraz śledzenie statusu przesyłek i zwrotów.
10. Jak mogę anulować złożone zamówienie lub część zamówienia?
Nieopłacone zamówienie: Jeśli chcesz anulować zamówienie od naszego Partnera Marketplace, którego
jeszcze nie opłaciłeś - nie musisz nic robić. Nieopłacone zamówienie zostanie anulowane automatycznie
po upływie 48h.
Opłacone zamówienie: Jeśli nie minęło więcej niż 24h od opłacenia zamówienia od naszego Partnera
chcesz je anulować - skontaktuj się z nami. Jeśli status realizacji zamówienia pozwoli na dokonanie
zmian to wówczas zostanie ono anulowane.
11. Jak zwrócić zamówienie złożone w MODIVO Marketplace?
Partnerzy MODIVO mają własne zasady zwrotu. Aby ułatwić Ci zwrot, każdy Partner przygotował instrukcję
zwrotu.
Możesz ją znaleźć w kilku miejscach:
- W przesyłce (wersja papierowa).
- W wiadomości mailowej z potwierdzeniem nadania.
- Zalogowani użytkownicy mogą znaleźć instrukcję zwrotu na swoim koncie MODIVO.
12. Czy produkty zamówione w MODIVO Marketplace mogę zwrócić w salonie MODIVO?
Produktów Marketplace nie można zwrócić w sklepie. Darmowy zwrot powinien być zrealizowany bezpośrednio do Partnera, który zrealizował zamówienie, zgodnie z jego Polityką Zwrotu.
13. Czy w zamówieniu mieszanym w MODIVO Marketplace mogę zastosować kod rabatowy?
Kody rabatowe i akcje rabatowe udostępnione w sklepie MODIVO działają tylko na produkty MODIVO. Produkty od Partnerów Handlowych nie są objęte rabatami.
14. Czy konieczne jest rejestrowanie zwrotu produktów Marketplace na stronie MODIVO?
Aby zwrócić produkty z oferty Marketplace postępuj zgodnie z instrukcją zwrotu dołączoną do Twojej przesyłki przez Partnera.
15. Czy można poprosić o wystawienie faktury do zrealizowanego zamówienia?
Zgodnie z aktualnymi przepisami Sprzedający nie może wystawić faktury do już zrealizowanego zamówienia. Fakturę do nowego zamówienia możesz otrzymać w następujący sposób:
1. Przejdź z Koszyka do Kasy.
2. W sekcji "Dane klienta" wybierz opcję "Zamawiam jako firma".
3. Zaznacz opcję "Proszę o wystawienie faktury VAT" poniżej danych adresowych.
4. Uzupełnij dane niezbędne do wystawienia faktury.
16. Zwrot produktów z kategorii Beauty
Prawo do odstąpienia od umowy nie przysługuje:
- w sytuacji gdy przedmiotem świadczenia jest towar dostarczany w zapieczętowanym opakowaniu, którego po
otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych,
jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu,
- w sytuacji gdy przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji
konsumenta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb,
- w sytuacji gdy przedmiotem świadczenia jest rzecz ulegająca szybkiemu zepsuciu lub mająca krótki
termin przydatności do spożycia.