Menu
O sklepie
Pomoc
- Centrum pomocy
- Czas i metody dostawy
- Metody płatności
- Zwroty
- Reklamacje
- Pielęgnacja obuwia
- Tabela rozmiarów
Przydatne linki
/transport1.jpg)
Jak przekierować paczkę?
Zmieniły Ci się plany i nie możesz odebrać paczki od kuriera? A może w adresie dostawy wkradł się błąd, przez który kurier do Ciebie nie trafi? Zdarza się. Bez obaw, możesz skorzystać z opcji przekierowania paczki, zupełnie za darmo.
Dokąd mogę przekierować przesyłkę?
-
Do wybranego Paczkomatu, znajdującego się maks.10 km od adresu dostawy
-
Pod inny adres w najbliższej okolicy (powinien znajdować się na tej samej ulicy, co adres dostawy)
Gdy kurier odbierze od nas Twoją paczkę, dostaniesz potwierdzenie w wiadomości e-mail, że przesyłka ruszyła w drogę. Możesz wtedy przekierować paczkę na dwa sposoby:
- W aplikacji mobilnej InPost
Wejdź w szczegóły przesyłki i kliknij przycisk “Przekieruj”. Następnie wybierz Paczkomat lub wpisz nowy adres. Gotowe! -
Przez link z wiadomości e-mail
Wejdź w wiadomość od Kuriera InPost o wysłaniu paczki. Kliknij przycisk “Przekieruj paczkę”, następnie wybierz Paczkomat lub wpisz nowy adres. Gotowe!