Menu
O sklepie
Pomoc
- Centrum pomocy
- Czas i metody dostawy
- Metody płatności
- Zwroty
- Reklamacje
- Pielęgnacja obuwia
- Tabela rozmiarów
Przydatne linki
/transport1.jpg)
Co zrobić, kiedy przesyłka jest uszkodzona?
Przykro nam, jeśli paczka z Twoim zamówieniem dotarła do Ciebie uszkodzona. W takiej sytuacji konieczne jest złożenie reklamacji u przewoźnika. Nie stresuj się, poniżej znajdziesz informacje, które pomogą Ci przejść przez ten proces.
Reklamację do przewoźnika należy zgłosić niezwłocznie po odebraniu paczki.
Prześlij do nas wypełniony protokół szkody po odebraniu paczki. My przygotujemy wszystkie potrzebne dokumenty i złożymy reklamację.
-
1. Wygeneruj protokół szkody
To zajmie kilka minut. Wypełnij formularz na stronie przewoźnika. Maksymalnie w kolejnym dniu roboczym otrzymasz na maila plik z gotowym protokołem szkody.
-
2. Prześlij do nas potrzebne dokumenty
Prześlij na adres info@modivo.pl wiadomość zawierającą:
-
- Wygenerowany protokół szkody
-
- Zdjęcia uszkodzeń
-
Jeśli nadawcą przesyłki jest MODIVO S.A. do maila dołącz również:
-
- Oświadczenie o zrzeczeniu się roszczeń tytułem zgłoszenia reklamacyjnego, którego treść znajdziesz poniżej:
Oświadczam, że ja …………………………………………… jako adresat przesyłki zrzekam się prawa do dochodzenia roszczeń tytułem zgłoszenia reklamacyjnego dotyczącego przesyłki …............................... (numer przesyłki) na rzecz nadawcy (MODIVO S.A.)
Oświadczenie pozwala nam złożyć reklamację na usługi przewoźnika w Twoim imieniu.
Oświadczenie możesz przesłać w wersji elektronicznej, bez odręcznego podpisu ze skrzynki mailowej, podanej przy składaniu zamówienia. Jeśli nadawcą przesyłki jest Partner MODIVO:
W wiadomości mailowej prześlij jedynie wygenerowany protokół szkody i zdjęcia uszkodzeń. Jeśli po przekazaniu Twojego zgłoszenia do Partnera, będzie potrzeba dostarczenia dodatkowych dokumentów, skontaktujemy się z Tobą.
-
3. Czekaj na rozpatrzenie reklamacji
Rozpatrzenie reklamacji trwa maksymalnie 30 dni. O decyzji przewoźnika poinformujemy Cię mailowo na adres, z którego otrzymaliśmy protokół szkody.
Przy pozytywnym rozpatrzeniu reklamacji, możemy poprosić Cię o zwrot produktu oraz zwrócimy Ci środki za zamówienie.