Menu
O sklepie
Pomoc
- Centrum pomocy
- Czas i metody dostawy
- Metody płatności
- Zwroty
- Reklamacje
- Pielęgnacja obuwia
- Tabela rozmiarów
Przydatne linki
/transport1.jpg)
Co znaczy, że zamówienie do sklepu jest częściowo zrealizowane lub niezrealizowane?
Bardzo nam przykro, jeśli Twoje zamówienie do sklepu stacjonarnego nie zostało w całości zrealizowane.
Jeśli Twoje zamówienie ma status:
- “Częściowo zrealizowane” - nie udało nam się dostarczyć wszystkich produktów. Możesz odebrać i przymierzyć tylko część produktów z zamówienia. Aby sprawdzić, które produkty zostały dostarczone, udaj się do sklepu i odbierz rezerwację. Dostawa pozostałych artykułów do wybranego sklepu stacjonarnego okazała się niemożliwa. Możesz zamówić je jeszcze raz i wybrać formę dostawy przez Paczkomaty InPost 24/7 lub kuriera.
- “Niezrealizowane" - nie udało nam się dostarczyć żadnego produktu z zamówienia. Możesz zamówić produkty jeszcze raz i wybrać formę dostawy przez Paczkomat InPost 24/7 lub kuriera.