Menu
O sklepie
Pomoc
- Centrum pomocy
- Czas i metody dostawy
- Metody płatności
- Zwroty
- Reklamacje
- Pielęgnacja obuwia
- Tabela rozmiarów
Przydatne linki
/money1_3_.jpg)
Co zrobić, jeśli zamówienie zostało złożone bez kodu rabatowego?
Posiadasz kod rabatowy, ale nie został on wpisany podczas składania zamówienia? W takiej sytuacji możesz złożyć zamówienie ponownie, pamiętając o użyciu kodu. Jeśli chcesz zrezygnować z poprzedniego zamówienia, masz możliwość jego anulacji, zanim będzie miało status “Gotowe do wysyłki”. Możesz też odebrać zamówienie i za darmo zwrócić produkty.
Jeżeli nie chcesz angażować nowych środków w zamówienie, możesz skorzystać z płatności PayPo. PayPo pozwala opłacić zamówienia aż do 30 dni po zakupie. Możesz też odebrać zamówienie i za darmo zwrócić niepotrzebne produkty.
Powiązane pytania