Przykro nam, że zakupy się nie powiodły. Możesz skorzystać z darmowego zwrotu.
0

Zwroty

Wybierz metodę zwrotu:

Nadaj przesyłkę na stronie szybkiezwroty.pl i umieść ją w wybranym Paczkomacie InPost.

Aby nadać przesyłkę zamów kuriera bezpośrednio na stronie DPD lub zanieś do jednego z Punktów Zwrotu DPD. Listę punktów znajdziesz tutaj.

Przesyłkę możesz dostarczyć do Punktu Zwrotu DHL, który znajdziesz na liście lub zamówić kuriera bezpośrednio na stronie DHL.

Prosimy o wysłanie paczki dowolną firmą przewozową na adres podany w kolejnym kroku.

Uwaga! Nie przyjmujemy przesyłek dostarczonych osobiście oraz nadanych do nas za pobraniem.

Pamiętaj, aby zabezpieczyć zwracany produkt i umieścić go w kartonie razem z wypełnioną i podpisaną Kartą Zwrotu, którą dołączyliśmy do zamówienia.
Jeśli nie posiadasz takiej karty, możesz wydrukować ją ponownie tutaj.

Formy zwrotów:

DPD
Zamów kuriera wypełniając formularz odbioru zwrotu DPD lub naklej otrzymaną od nas etykietę i nadaj przesyłkę w Punkcie Odbioru DPD.

DHL
Na stronie DHL ustal sposób nadania przesyłki zwrotnej (Kurier DHL lub Zwrot w punkcie), naklej otrzymaną od nas etykietę i nadaj przesyłkę.

InPost Paczkomaty 24/7
Wejdź na stronę InPost zaznacz nasz sklep i wypełnij formularz.
Na wskazany przez Ciebie nr telefonu otrzymasz SMS z kodem. Kod jest ważny 72 godziny.
Na paczce napisz otrzymany smsem kod i udaj się do dowolnego paczkomatu InPost. Otrzymanym kodem jak kluczem otworzysz skrytkę.
Na panelu paczkomatu wybierz: „Chcę wysłać paczkę”, następnie „Wpisz magiczny kod”.

Sklep stacjonarny
Zapakowany produkt wraz z wypełnionym FORMULARZEM ZWROTU dostarcz do wybranego sklepu stacjonarnego.
Zwrot możliwy w sklepach MODIVO: Warszawa - Galeria Młociny, Olsztyn – Galeria Warmińska lub Zielona Góra.


Więcej informacji znajdziesz w naszym artykule Zwroty.

Dowiedz się więcej o tym, jak przetwarzamy Twoje dane osobowe.