Menu
O sklepie
Pomoc
- Centrum pomocy
- Czas i metody dostawy
- Metody płatności
- Zwroty
- Reklamacje
- Pielęgnacja obuwia
- Tabela rozmiarów
Przydatne linki
/4_1_.jpg)
Jak anulować zamówienie?
Aby anulować opłacone zamówienie, przejdź do zakładki Kontakt i skontaktuj się na naszą obsługą przez czat.
Niestety nie możemy anulować zamówień, które już są gotowe do wysyłki, oraz zamówień obsługiwanych przez Partnerów MODIVO. W ciągu 2-5 dni roboczych od przyjęcia paczki zwrócimy Ci pieniądze tą samą metodą, jaką zamówienie było opłacone.
Chcesz zrezygnować z części zamówionych produktów? W takiej sytuacji możesz anulować całe zamówienie i złożyć je ponownie bez zbędnych artykułów. Jeżeli nie chcesz angażować nowych środków w zamówienie, możesz skorzystać z płatności PayPo. PayPo pozwala opłacić zamówienia aż do 30 dni po zakupie. Możesz też odebrać zamówienie i darmowo zwrócić niepotrzebne produkty.