Menu
O sklepie
Pomoc
- Centrum pomocy
- Czas i metody dostawy
- Metody płatności
- Zwroty
- Reklamacje
- Pielęgnacja obuwia
- Tabela rozmiarów
Przydatne linki
Zwroty
Zwróć produkt
Jak to działa?
-
Wybierz, w jaki sposób został kupiony produkt.
-
Wypełnij formularz zwrotu online.
-
Zwróć produkt wybraną metodą.
W przypadku niepowodzenia podczas rejestracji zwrotu niezależnie od tego, czy robisz to jako gość, czy jako zalogowany klient skorzystaj ze wskazówek dostępnych tutaj.
W razie trudności lub niepoprawnie zarejestrowanego zwrotu przesyłkę można nadać za darmo, rejestrując zwrot na stronie www.szybkiezwroty.pl/modivo. Pamiętaj, że w paczkach nadawanych w ten sposób powinna znaleźć się kartka z numerem zamówienia.
Ważne: jeden kod zwrotu służy do nadania tylko jednej przesyłki. Nie należy umieszczać większej ilości paczek w jednej skrytce Paczkomatu.
Produkty kupione od Partnerów nie mogą być zwracane poprzez stronę szybkiezwroty.pl/modivo.
/warning_brown_rma.png)
Pamiętaj: Dla produktów kupionych od Partnerów MODIVO obowiązują inne zasady zwrotów. Wszystkie informacje znajdziesz na kolejnych etapach formularza zwrotu.
Jak został kupiony produkt?
/user_rma.png)
Online - z mojego konta w MODIVO
Ta opcja jest dla Ciebie, jeśli:
-
produkt był kupiony przez stronę internetową lub w aplikacji mobilnej,
-
zakupy były zrobione z konta w MODIVO
Przejdź lub zaloguj się do swojego konta, wybierz zamówienie z listy i postępuj zgodnie z instrukcjami.
/shopping_bag_rma.png)
Online - jako gość (bez logowania na konto)
Ta opcja jest dla Ciebie, jeśli:
-
produkt był kupiony przez stronę internetową,
-
zakupy były zrobione jako gość, bez logowania na konto w MODIVO.
Kliknij przycisk "Kontynuuj jako gość" i postępuj zgodnie z instrukcjami.
/store_card_rma.png)
W sklepie stacjonarnym
Zanieś produkt do dowolnego sklepu MODIVO.
Czego potrzebujesz do zwrotu w sklepie stacjonarnym:
-
dowód zakupu (paragon lub faktura),
-
produkt musi być w oryginalnym opakowaniu oraz posiadać wszystkie metki.
Ważne:
Produkty kupione stacjonarnie możesz zwrócić wyłącznie w sklepie stacjonarnym,
Zwrot środków otrzymasz na kartę podarunkową MODIVO.
Co się dzieje, gdy odeślę produkt?
/open_box_rma.png)
Weryfikacja przesyłki
Gdy Twój zwrot do nas dotrze, sprawdzimy, czy zgadza się on z Twoim zgłoszeniem zwrotu przez formularz online. Po pozytywnej weryfikacji otrzymasz od nas informację na swój adres e-mail.
/money_refund_rma.png)
Zwrot środków
Środki zwrócimy Ci w ciągu 14 dni. Zobacz Regulamin sklepu MODIVO po więcej informacji.
Dodatkowe prawo do zwrotu
Pamiętaj! Regulacje prawne dają Ci prawo do odstąpienia od umowy i zwrotu do 14 dni od otrzymania produktu. Modivo oferuje dodatkowe prawo do odstąpienia od umowy i zwrotu w ciągu 30 dni od otrzymania produktu tylko dla Klubowiczów MODIVOclub.
Aby odstąpić od umowy i zwrócić produkt pomiędzy 15. a 30. dniem, upewnij się, że produkt jest kompletny, nieuszkodzony i nieużywany, tzn.:
-
posiada wszystkie metki i elementy zabezpieczające, które były na nim umieszczone w chwili otrzymania produktu,
-
był używany wyłącznie do stwierdzenia jego charakteru, cech i funkcji.
Jeżeli te warunki u Klubowicza MODIVOclub nie są spełnione, odstąpienie od umowy i zwrot produktu nie będą możliwe.
Metody zwrotu produktu kupionego online
/InPost-Paczkomat-logo-kwadrat.png)
Paczkomat InPost 24/7
Gdy wypełnisz formularz zwrotu na stronie, na swój adres e-mail otrzymasz kod do Paczkomatu. Znajdziesz go również w swojej aplikacji mobilnej InPost lub w wiadomości SMS od InPost. Kod jest ważny przez 14 dni. Ten kod służy do nadania tylko jednej paczki.
/DPD_SK.png)
Punkty odbioru DPD
Gdy wypełnisz formularz zwrotu na stronie, otrzymasz kod do zwrotu. Następnie nadaj paczkę w wybranym przez Ciebie punkcie DPD.
/DPD_SK.png)
Kurier DPD
Gdy wypełnisz formularz zwrotu na stronie, kurier zostanie zamówiony automatycznie na podany przez Ciebie adres. Przyjedzie po przesyłkę w ciągu 1-2 dni roboczych.