- Strona główna
- Co musisz wiedzieć o zwrotach w MODIVO?
Strona główna
Menu
Menu
O sklepie
Pomoc
- Centrum pomocy
- Czas i metody dostawy
- Metody płatności
- Zwroty
- Reklamacje
- Pielęgnacja obuwia
- Tabela rozmiarów
Przydatne linki
/zwrot_2_.jpg)
Co musisz wiedzieć o zwrotach w MODIVO?
-
Masz 100 dni na zwrot wszystkich produktów.
-
Zwroty w MODIVO są bezpłatne.
-
Produkt zakupiony w sklepie stacjonarnym można zwrócić wyłącznie w sklepie stacjonarnym.
-
Produkty kupione od Partnerów mają inne instrukcje zwrotów. Zanim rozpoczniesz proces zwrotu, sprawdź, kto jest sprzedawcą.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
Sprawdź, czy zwracasz produkty od MODIVO, czy od Partnera MODIVO. |
Wypełnij papierowy formularz zwrotu dołączony do przesyłki. |
Umieść wypełniony formularz oraz zwracany produkt w paczce. |
Wyślij zwracaną paczkę. |
Nasi Partnerzy mają indywidualne instrukcje zwrotu. |
Jeśli zamówienie zostało opłacone za pobraniem, pamiętaj, aby podać numer konta, na który chcesz otrzymać zwrot pieniędzy. Upewnij się, czy dane konta są poprawne. Potrzebujesz nowego formularza zwrotu? |
Usuń z paczki poprzednie etykiety przewoźników. |
Wybierz wygodną dla Ciebie formę zwrotu, spośród opisanych poniżej. |
![]() Sprawdź, czy zwracasz produkty od MODIVO, czy od Partnera MODIVO. Nasi Partnerzy mają indywidualne instrukcje zwrotu. |
![]() Wypełnij papierowy formularz zwrotu dołączony do przesyłki. Jeśli zamówienie zostało opłacone za pobraniem, pamiętaj, aby podać numer konta, na który chcesz otrzymać zwrot pieniędzy. Upewnij się, czy dane konta są poprawne. Potrzebujesz nowego formularza zwrotu? |
![]() Umieść wypełniony formularz oraz zwracany produkt w paczce. Usuń z paczki poprzednie etykiety przewoźników. |
![]() Wyślij zwracaną paczkę. Wybierz wygodną dla Ciebie formę zwrotu, spośród opisanych poniżej. |
Gdzie znajdę instrukcję zwrotu produktów od Partnera MODIVO?
Partnerzy MODIVO mają własne zasady zwrotu. Aby ułatwić Ci zwrot, każdy Partner przygotował instrukcję zwrotu.
Możesz ją znaleźć w kilku miejscach:
-
W przesyłce (wersja papierowa),
-
W wiadomości mailowej z potwierdzeniem nadania,
-
Zalogowani użytkownicy mogą znaleźć instrukcję zwrotu na swoim konie MODIVO.
-
Zaloguj się do swojego konta,
-
W panelu konta wybierz zakładkę Moje zamówienia,
-
Wybierz odpowiednie zamówienie i produkt, który chcesz zwrócić,
-
Kliknij nazwę Partnera, którą znajdziesz przy produkcie.
Jak zwrócić produkt w sklepie stacjonarnym?
-
Znajdź najbliższy sklep stacjonarny MODIVO lub eobuwie.
Lista sklepów MODIVO
Lista sklepów eobuwie.pl -
Produkt zapakuj w oryginalne opakowanie producenta. Zanieś go do sklepu wraz z wypełnionym formularzem zwrotu.
Potrzebujesz nowego formularza zwrotu? Pobierz formularz zwrotu -
Pamiętaj, że aby zwrócić produkt kupiony w sklepie stacjonarnym, musisz posiadać paragon za zakup tego produktu, a zwracany produkt musi posiadać wszystkie metki.
-
Sprawdź, czy Twój produkt nie był kupiony od Partnera MODIVO. Takich produktów, nie można zwrócić w naszych sklepach stacjonarnych.
Pamiętaj: Aby zwrócić produkt kupiony w sklepie stacjonarnym, musisz posiadać paragon za zakup tego produktu, a zwracany produkt musi posiadać wszystkie metki.
Jak zwrócić produkt przez Paczkomat InPost 24/7?
-
Wejdź na stronę szybkiezwroty.pl i wypełnij formularz.
Na podanego maila otrzymasz kod do Paczkomatu. Znajdziesz go również w swojej aplikacji mobilnej InPost. Kod jest ważny przez 45 dni.
Jeśli ważność kodu upłynie, możesz wygenerować go ponownie w ten sam sposób. -
Usuń poprzednie etykiety z przesyłki i napisz na niej kod do Paczkomatu.
-
Nadaj paczkę w dowolnym Paczkomacie InPost. Na ekranie wybierz „Nadaj paczkę”, a następnie „Mam kod nadania lub zwrotu”. Przepisz kod z maila lub aplikacji mobilnej InPost.
-
Umieść paczkę w skrytce i zamknij drzwiczki. To wszystko!
Na maila otrzymasz potwierdzenie nadania. Przesyłkę możesz śledzić na stronie InPost lub w aplikacji mobilnej InPost
Jak zwrócić produkt przez punkt odbioru DHL?
-
Usuń poprzednie etykiety z przesyłki i naklej na paczkę etykietę zwrotną DHL dołączoną do Twojego zamówienia.
-
Wejdź na stronę DHL i wpisz numer przesyłki, który znajdziesz na etykiecie zwrotnej. Jako sposób nadania zwrotu, wybierz punkt odbioru.
-
Zanieś paczkę do wybranego punktu.
Zobacz listę punktów DHL -
Po przekazaniu paczki, zachowaj potwierdzenie nadania.
Od tego momentu przesyłkę możesz śledzić na stronie DHL.
Jak zwrócić produkt zamawiając kuriera?
-
Usuń poprzednie etykiety z przesyłki i naklej na paczkę etykietę zwrotną DHL dołączoną do Twojego zamówienia.
-
Wejdź na stronę DHL i wpisz numer przesyłki, który znajdziesz na etykiecie zwrotnej. Jako sposób nadania zwrotu, wybierz kuriera.
-
Umów kuriera na dogodny termin i czekaj na jego przyjazd.
-
Po przekazaniu paczki, zachowaj potwierdzenie nadania.
Od tego momentu przesyłkę możesz śledzić na stronie DHL.