Menu
O sklepie
Pomoc
- Centrum pomocy
- Czas i metody dostawy
- Metody płatności
- Zwroty
- Reklamacje
- Pielęgnacja obuwia
- Tabela rozmiarów
Przydatne linki
/zwrot_2_.jpg)
Jak dokonać zwrotu produktów od MODIVO?
Niezależnie od tego, czy wolisz kupować tradycyjnie czy online, modivo.pl gwarantuje 14 dni na darmowy zwrot. Klubowicze MODIVOclub mają aż 30 dni na zwrot.
Chcesz dowiedzieć się więcej o korzyściach MODIVOclub?
Co zrobić przed odesłaniem paczki?
- 1. Sprawdź, czy zwracasz produkty od MODIVO, czy od Partnera MODIVO.
- 2. Wypełnij papierowy formularz zwrotu dołączony do przesyłki.
- 3. Umieść wypełniony formularz oraz zwracany produkt w paczce. Usuń z paczki poprzednie etykiety przewoźników.
Nasi Partnerzy mają indywidualne instrukcje zwrotu, inne niż w tym artykule.
Zobacz, gdzie znaleźć instrukcję zwrotu od Partnerów MODIVO
Jeśli zamówienie zostało opłacone za pobraniem, pamiętaj, aby podać numer konta, na który chcesz otrzymać zwrot pieniędzy. Upewnij się, czy dane konta są poprawne.
Potrzebujesz nowego formularza zwrotu? Pobierz formularz zwrotu
Jak dokonać zwrotu przez Paczkomat InPost 24/7?
1. Wejdź na stronę szybkiezwroty.pl i wypełnij formularz.
Na podany adres e-mail otrzymasz kod do Paczkomatu. Znajdziesz go również w swojej aplikacji mobilnej InPost lub w wiadomości SMS. Kod jest ważny przez 45 dni.
Jeśli ważność kodu upłynie, możesz wygenerować go ponownie w ten sam sposób.
2. Usuń poprzednie etykiety z przesyłki i napisz na niej kod do Paczkomatu.
3. Nadaj paczkę w dowolnym Paczkomacie. Na ekranie wybierz „Nadaj paczkę”, a następnie „Mam kod nadania lub zwrotu”. Przepisz kod z maila lub aplikacji mobilnej InPost.
4. Umieść paczkę w skrytce i zamknij drzwiczki. To wszystko!
Na maila otrzymasz potwierdzenie nadania. Przesyłkę możesz śledzić na stronie InPost lub w aplikacji mobilnej InPost.Jak dokonać zwrotu przez punkt odbioru DHL?
1. Usuń poprzednie etykiety z przesyłki i naklej na paczkę etykietę zwrotną DHL dołączoną do Twojego zamówienia.
2. Wejdź na stronę DHL i wpisz numer przesyłki, który znajdziesz na etykiecie zwrotnej. Jako sposób nadania zwrotu wybierz punkt odbioru.
3. Zanieś paczkę do wybranego punktu odbioru.
Zobacz listę punktów DHL.
4. Po przekazaniu paczki, zachowaj potwierdzenie nadania.
Od tego momentu przesyłkę możesz śledzić na stronie DHL
Jak dokonać zwrotu zamawiając kuriera?
1. Usuń poprzednie etykiety z przesyłki i naklej na paczkę etykietę zwrotną DHL dołączoną do Twojego zamówienia.
2. Wejdź na stronę DHL i wpisz numer przesyłki, który znajdziesz na etykiecie zwrotnej. Jako sposób nadania zwrotu wybierz kuriera.
3. Umów kuriera na dogodny termin i czekaj na jego przyjazd.
4. Po przekazaniu paczki, zachowaj potwierdzenie nadania.
Od tego momentu przesyłkę możesz śledzić na stronie DHL
Masz pytania?
Sprawdź najczęściej zadawane pytania w Centrum pomocy lub skontaktuj się z nami