Menu
O sklepie
Pomoc
- Centrum pomocy
- Czas i metody dostawy
- Metody płatności
- Zwroty
- Reklamacje
- Pielęgnacja obuwia
- Tabela rozmiarów
Przydatne linki
/money1_3_.jpg)
Jakie są dostępne formy płatności?
/PayU_2_.jpg)
PayU to forma szybkich płatności internetowych. Wybranie tej metody w podsumowaniu zamówienia spowoduje przeniesienie Cię do osobnej strony w celu dokonania płatności. Możesz wybrać jedną spośród wielu opcji płatności, które oferuje metoda PayU:
-
- Przelew (z wybranych banków)
-
- BLIK
-
- Płatność kartą
-
- Masterpass
-
- Google Pay
Pamiętaj, że może być konieczne potwierdzenie transakcji poprzez 3D-Secure, zgodnie z procedurą Twojego banku.
Jak postąpić, kiedy płatność PayU się nie powiedzie?
Masz możliwość ponowienia próby płatności przez link umieszczony w panelu Twojego konta lub wysłany w wiadomości mailowej.
Zamówienie nieopłacone zostanie automatycznie anulowane, a produkty powrócą na stronę.
- Zamówienie składane z kontem MODIVO
- Zamówienie składane jako gość
W panelu konta przejdź do zakładki Moje zamówienia. Wejdź w szczegóły zamówienia, które chcesz opłacić i kliknij w przycisk do ponownego opłacenia zamówienia. Przycisk przeniesie Cię do strony PayU, na której możesz sfinalizować transakcję.
Jeżeli Twoja płatność została przerwana, na Twojego maila przyjdzie informacja o błędzie płatności. W wiadomości będzie link do strony PayU, na której możesz sfinalizować transakcję.
/paypo.png)
PayPo to forma internetowej płatności, dzięki której możesz opłacić swoje zamówienie nawet 30 dni później lub rozłożyć płatność na wygodne raty.
Jak to działa?
1. Przy składaniu zamówienia, wybierz metodę płatności PayPo.
2. Jeśli nie masz jeszcze konta w PayPo, przy pierwszej transakcji wymagane jest podanie danych. Przy kolejnych zakupach, do opłacenia zamówienia wystarczy wpisanie jednorazowego kodu, który otrzymasz za pomocą wiadomości SMS.
3. PayPo opłaca Twoje zakupy, a Ty otrzymujesz zamówienie.
4. Na spłatę należności w PayPo masz aż 30 dni. Płacisz tylko za produkty, które zatrzymujesz.
Jak dokonać spłaty w PayPo?
Zaloguj się na stronie PayPo i wybierz sposób spłaty. Do wyboru masz przelew tradycyjny lub przelew za pomocą Przelewy24 oraz BLIK.
Czemu nie mogę opłacić zamówienia przez PayPo?
Jeżeli przy wyborze metody nie widzisz opcji PayPo, być może w Twoim zamówieniu jest produkt od Partnera MODIVO. Zamówienia z MODIVO Marketplace możesz opłacić jedynie za pomocą PayU.
W PayPo są również limity na kwoty opłacanych zakupów, które są ustalane indywidualnie dla każdego użytkownika. Jeśli masz problem z opłaceniem zamówienia za pomocą PayPo, być może przekracza ono wyznaczony limit.
Czy opcja płatności PayPo jest darmowa?
Tak. Płatność PayPo jest całkowicie bezpłatna, jeżeli opłacisz swoje zamówienie w serwisie do 30 dni.
Czy muszę opłacić zamówienie w PayPo, jeśli je zwrócę?
Po zwrocie zamówienia lub jego części, kwota do opłacenia w PayPo zostanie wyzerowana lub zmniejszona o wartość zwróconego produktu. Korzystając z PayPo, płacisz tylko za te produkty, które zatrzymasz.
Ważne: Na zwrot w MODIVO masz aż 30 dni, a na spłatę w PayPo 30 dni. Od momentu wysłania zwracanego produktu, do zaksięgowania zwrotu środków mija od 3 do 7 dni roboczych. Pamiętaj, aby starać się nie przekroczyć terminu na spłatę środków w PayPo.
Twoje zamówienie jest już opłacone w PayPo, a decydujesz się je zwrócić? Możesz łatwo wypłacić na swoje konto środki, które zostaną Ci za nie zwrócone w serwisie.
/blik.png)
Kod BLIK to jednorazowy 6-cio cyfrowy numer generowany przez Twój bank, który możesz wykorzystać do opłacenia zamówienia.
Jak zapłacić za pomocą numeru BLIK?
Po wybraniu metody płatności BLIK, wpisz w okienko wygenerowany 6-cio cyfrowy numer. Znajdziesz go w aplikacji swojego banku. Następnie potwierdź transakcję w aplikacji i gotowe!
/visa.png)
Internetowa płatność kartą to prosta metoda opłacenia zamówienia. Płatność polega na podaniu danych karty (numer, data ważności i numer CVC/CVV). Płatność kartą może wymagać potwierdzenia tożsamości, zgodnie z ustaleniami Twojego banku, np. za pomocą PIN, kodu przesłanego przez SMS lub skanu Twojego odcisku palca. Aby poznać szczegóły, skontaktuj się ze swoim bankiem.
Jaką kartą mogę zapłacić?
Masz możliwość opłacenia zamówienia za pomocą kart Visa lub MasterCard.
Czy podanie moich danych jest bezpieczne?
Tak. Bezpieczeństwo Twoich danych zapewnia certyfikat SSL, który szyfruje podawane na naszej stronie dane. Szyfrowanie strony potwierdza symbol zamkniętej kłódki w polu adresu przeglądarki. Klikając w niego, możesz wyświetlić certyfikat SSL.
/paypal.png)
PayPal jest to zewnętrzny system płatności, który działa na zasadzie portmonetki i jest wykorzystywany do realizacji bezpiecznych płatności przez internet. Wybierając tą formę płatności niezbędne jest posiadanie konta w systemie PayPal.
Kiedy mogę płacić z PayPal?
Metoda płatności PayPal jest dostępna jedynie dla zamówień z wysyłką przez kuriera. Aby z niej skorzystać niezbędne jest także posiadanie konta w systemie PayPal.
Jak postąpić, kiedy płatność PayPal się nie powiedzie?
PayPal jest to zewnętrzny system płatności, który działa na zasadzie portmonetki i jest wykorzystywany do realizacji bezpiecznych płatności przez internet. Wybierając tą formę płatności niezbędne jest posiadanie konta w systemie PayPal.
Jeżeli Twoja płatność zostanie przerwana, zaloguj się do swojego konta w systemie PayPal i ponów próbę sfinalizowania transakcji.
Szybka forma płatności za pomocą telefonu. Mając dodaną kartę płatniczą do Portfela Google, możesz zapłacić za zakupy jednym kliknięciem. Informacje jak zacząć korzystać z Google Pay znajdziesz tutaj.
/money1_4_.jpg)
Wybierając każdą formę dostawy, możesz opłacić zamówienie przy odbiorze.
- Płatność przy odbiorze w sklepie stacjonarnym nie wiąże się z żadnymi dodatkowymi kosztami.
- Płatność przy odbiorze zamówień dostarczanych przez kuriera oraz do Paczkomatów InPost wiąże się z pokryciem dodatkowej opłaty naliczanej przez przewoźnika, zgodnie z cennikiem dostawy. Dodatkowa opłata nie podlega zwrotowi w przypadku odstąpienia od umowy.
Ważne: Nie ma możliwości płatności przy odbiorze za zamówienia z produktami od Partnerów MODIVO. Zobacz, jak je odróżnić.
/Marketing_Badge_No_Clear_Space.png)
Zapłać za 30 dni lub w 3 ratach. Bez odsetek.