Menu
O sklepie
Pomoc
- Centrum pomocy
- Czas i metody dostawy
- Metody płatności
- Zwroty
- Reklamacje
- Pielęgnacja obuwia
- Tabela rozmiarów
Przydatne linki
/money1_3_.jpg)
Płatność PayU
Co to jest płatność PayU?
/PayU_2_.jpg)
PayU to forma szybkich płatności internetowych. Wybranie tej metody w podsumowaniu zamówienia spowoduje przeniesienie Cię do osobnej strony w celu dokonania płatności. Możesz wybrać jedną spośród wielu opcji płatności, które oferuje metoda PayU:
- - Przelew (z wybranych banków)
- - BLIK
- - Płatność kartą
- - Masterpass
- - Google Pay
Pamiętaj, że może być konieczne potwierdzenie transakcji poprzez 3D-Secure, zgodnie z procedurą Twojego banku.
Jak postąpić, kiedy płatność PayU się nie powiedzie?
Masz możliwość ponowienia próby płatności przez link umieszczony w
panelu Twojego konta lub wysłany w wiadomości mailowej.
Zamówienie nieopłacone zostanie automatycznie anulowane, a produkty
powrócą na stronę.
- Zamówienie składane z kontem MODIVO
- Zamówienie składane jako gość
W panelu konta przejdź do zakładki Moje zamówienia. Wejdź w szczegóły zamówienia, które chcesz opłacić i kliknij w przycisk do ponownego opłacenia zamówienia. Przycisk przeniesie Cię do strony PayU, na której możesz sfinalizować transakcję.
Jeżeli Twoja płatność została przerwana, na Twojego maila przyjdzie informacja o błędzie płatności. W wiadomości będzie link do strony PayU, na której możesz sfinalizować transakcję.