Menu
O sklepie
Pomoc
- Centrum pomocy
- Czas i metody dostawy
- Metody płatności
- Zwroty
- Reklamacje
- Pielęgnacja obuwia
- Tabela rozmiarów
Przydatne linki
/sledzenieprzesylki1_2_.jpg)
Gdzie mogę sprawdzić status zamówienia?
Lubisz wiedzieć na czym stoisz i na jakim etapie realizacji jest Twoje zamówienie? Możesz śledzić status swoich zamówień, żeby zawsze wiedzieć, co się z nimi dzieje.
Do każdego zamówienia wysyłamy e-maile z informacją o zmianie statusu zamówienia. Otrzymasz je niezależnie od tego, czy masz konto w MODIVO, czy składasz zamówienie jako Gość.
Dodatkowo, jeśli masz konto w MODIVO, możesz sprawdzić status zamówienia na swoim koncie w zakładce “Moje zamówienia”.
Aby sprawdzić status zamówienia:
Zaloguj się do swojego konta na modivo.pl lub w aplikacji mobilnej MODIVO.
Następnie przejdź do panelu konta i wybierz zakładkę “Moje zamówienia”. Znajdziesz tam wszystkie ważne informacje.
Co oznaczają statusy zamówienia?
-
Realizowane
Twoje zamówienie zostało poprawnie złożone. To pierwszy etap realizacji i z reguły trwa kilka minut. -
Do realizacji
Twoja płatność się powiodła, a zamówienie zostało potwierdzone i jest kompletowane. -
Gotowe do wysłania
Twoje zamówienie jest już skompletowane i przygotowujemy je do wysyłki. Na tym etapie nie można już zmienić lub anulować zamówienia. -
Wysłane
Twoje zamówienie jest w trakcie dostawy. Od teraz możesz śledzić losy paczki u przewoźnika. Mamy nadzieję, że produkty spełnią Twoje oczekiwania!
Zobacz, jak śledzić przesyłkę do Paczkomatów InPost 24/7 lub kurierem.
Do wszystkich zamówień ważne informacje przekazujemy Ci w wiadomościach e-mail. Status oraz numer Twojego zamówienia znajdziesz w temacie wiadomości.
Co oznaczają statusy zamówienia?
-
Nowe zamówienie
Twoje zamówienie zostało poprawnie złożone. To pierwszy etap realizacji i z reguły trwa kilka minut. -
Przyjęte do realizacji
Twoja płatność się powiodła, a zamówienie zostało potwierdzone i jest kompletowane. -
Paczka została nadana
Twoje zamówienie jest już skompletowane i przygotowujemy je do wysyłki. Na tym etapie nie można już zmienić lub anulować zamówienia. -
Zamówienie jest już w drodze
Twoje zamówienie jest w trakcie dostawy. Od teraz możesz śledzić losy paczki u przewoźnika. -
Zamówienie wkrótce do Ciebie dotrze
Dostawa przebiega sprawnie i już niedługo otrzymasz swoje zamówienie. W wiadomości podamy Ci przewidywany czas dostarczenia paczki. -
Gotowe do odbioru w punkcie (przy zamówieniu do Paczkomatu lub Punktu)
To już! Twoje zamówienie zostało dostarczone do wybranego punktu i możesz je już odebrać. Mamy nadzieję, że produkty spełnią Twoje oczekiwania!