Szukaj marki, produktu, stylu

Oferta Diesel

Produkty: 490 ·
Identyfikator wersji

Ekskluzywne produkty marki Diesel – zegarki i odzież dostępne na MODIVO

W asortymencie sklepu MODIVO.pl znajdziesz odzież damską i męską, m.in. bluzy ze 100% bawełny, elastyczne t-shirty z logo marki czy obuwie wykonane z naturalnej skóry licowej, zamszowej lub z wysokogatunkowych materiałów. Na szczególną uwagę zasługują zegarki Diesel, które odznaczają się nowoczesnym wzornictwem. Nieskazitelna precyzja i dbałość o najmniejsze detale do dziś wyróżniają markę Diesel w branży zegarmistrzowskiej. Produkowane w Stanach Zjednoczonych, ale z korzeniami i tradycją z Włoch, czasomierze Diesel cechują się amerykańskim mechanizmem i włoskim stylem. Dzięki nawiązaniu współpracy z marką Fossil, Diesel wprowadził do portfolio zegarki, które wyprowadziły brand Renza Rosso na wyżyny. W asortymencie MODIVO.pl znajdziesz całą masę zegarków od włoskiego projektanta, zarówno dla mężczyzn jak i kobiet. Czasomierze Diesla cechuje solidne wykonanie, duże koperty i oryginalna stylistyka. Dostępne na złotej bransolecie lub skórzanym pasku, spełnią oczekiwania najbardziej wymagających klientów.

Historia marki Diesel, powstałej w słonecznej Italii

Historia marki Diesel sięga 1978 roku. To właśnie wtedy Renzo Rosso dał początek firmie odzieżowej, którą założył we włoskim miasteczku Molvena. Rosso już w wieku 15 lat zaczął szyć, a jego miłość do mody pozwalała twórczo spełniać maszyna matki. Pragnął projektować innowacyjne rzeczy, w których każdy czułby się swobodnie i komfortowo. Dzięki współpracy z firmą Moltex wkrótce spełnił swoje marzenie. Wykupił jej udziały i zmienił nazwę, by niedługo z wielkimi aspiracjami podbicia rynku międzynarodowego, wynieść spółkę na wyżyny. W tej drodze pomagały mu wiedza, którą zdobył w szwalni swojej mamy, artystyczny styl i wyczucie mody. Po sukcesie odzieży Diesla, Rosso zapragnął wzbić się jeszcze wyżej i rozpoczął produkcję zegarków męskich. Niemałe znaczenie miał marketing, za którego sprawą sklepy są dziś rozsiane po całym świecie, a sam Rosso należy do grona najbogatszych ludzi świata. Szybkie wdrożenie sklepu online (bo już w 1995 roku) i zaangażowanie gwiazd popkultury w kampanie reklamowe, zaowocowały powstaniem odzieżowego imperium Renzo Rossa.