Bądź na bieżąco z obniżkami cen Twoich ulubionych produktów!
Dowiedz się szybciej o nowościach i aktualnych promocjach.
W asortymencie sklepu MODIVO.pl znajdziesz odzież damską i męską, m.in. bluzy ze 100% bawełny, elastyczne t-shirty z logo marki czy obuwie wykonane z naturalnej skóry licowej, zamszowej lub z wysokogatunkowych materiałów. Na szczególną uwagę zasługują zegarki Diesel, które odznaczają się nowoczesnym wzornictwem. Nieskazitelna precyzja i dbałość o najmniejsze detale do dziś wyróżniają markę Diesel w branży zegarmistrzowskiej. Produkowane w Stanach Zjednoczonych, ale z korzeniami i tradycją z Włoch, czasomierze Diesel cechują się amerykańskim mechanizmem i włoskim stylem. Dzięki nawiązaniu współpracy z marką Fossil, Diesel wprowadził do portfolio zegarki, które wyprowadziły brand Renza Rosso na wyżyny. W asortymencie MODIVO.pl znajdziesz całą masę zegarków od włoskiego projektanta, zarówno dla mężczyzn jak i kobiet. Czasomierze Diesla cechuje solidne wykonanie, duże koperty i oryginalna stylistyka. Dostępne na złotej bransolecie lub skórzanym pasku, spełnią oczekiwania najbardziej wymagających klientów.
Historia marki Diesel sięga 1978 roku. To właśnie wtedy Renzo Rosso dał początek firmie odzieżowej, którą założył we włoskim miasteczku Molvena. Rosso już w wieku 15 lat zaczął szyć, a jego miłość do mody pozwalała twórczo spełniać maszyna matki. Pragnął projektować innowacyjne rzeczy, w których każdy czułby się swobodnie i komfortowo. Dzięki współpracy z firmą Moltex wkrótce spełnił swoje marzenie. Wykupił jej udziały i zmienił nazwę, by niedługo z wielkimi aspiracjami podbicia rynku międzynarodowego, wynieść spółkę na wyżyny. W tej drodze pomagały mu wiedza, którą zdobył w szwalni swojej mamy, artystyczny styl i wyczucie mody. Po sukcesie odzieży Diesla, Rosso zapragnął wzbić się jeszcze wyżej i rozpoczął produkcję zegarków męskich. Niemałe znaczenie miał marketing, za którego sprawą sklepy są dziś rozsiane po całym świecie, a sam Rosso należy do grona najbogatszych ludzi świata. Szybkie wdrożenie sklepu online (bo już w 1995 roku) i zaangażowanie gwiazd popkultury w kampanie reklamowe, zaowocowały powstaniem odzieżowego imperium Renzo Rossa.