Jak myślisz, w których kategoriach powinny znaleźć się konkretne produkty?
Wykonaj krótkie zadanie, dzięki któremu będziemy mogli dostosować Modivo do Twoich potrzeb.
Niemiecka bielizna najwyższej jakości. Zapewnij sobie komfort i pewność siebie
Triumph: biustonosze, stroje kąpielowe i wiele, wiele innych
Projektanci marki Triumph nieustannie podkreślają, że tworzą bieliznę zgodną z „nastrojem, okazją i potrzebami”. Idealnie skrojone biustonosze Triumph cieszą się popularnością od ponad 100 lat. W ofercie MODIVO znajdziesz modele push-up,braletki, bardotki czy balkonetki. Kobiety często zwracają uwagę na wygodę bielizny bezszwowej, która nie przebija się przez ubrania. W asortymencie niemieckiej marki są również ubrania z wysokogatunkowych materiałów oraz stroje kąpielowe. Triumph wciąż poszerza swoją ofertę, zyskując coraz więcej zwolenniczek. Kobiety chętnie sięgają po bawełniane topy ze 100% bawełny, wygodne piżamy oraz miękkie szlafroki. Niemieccy producenci przykładają wiele uwagi do każdego, nawet najdrobniejszego szczegółu, nie zapominając o walorach estetycznych oraz użytkowych. Już dziś przejrzyj asortyment marki Triumph, dostępny w sklepie internetowym MODIVO i pamiętaj, że na darmowy zwrot produktów masz aż 100 dni.
Niezwykła historia marki Triumph. Z szopy na salony
Początki marki Triumph sięgają 1886 roku. Założyli ją dwaj niemieccy przedsiębiorcy – gorseciarz Johann Gottfried Spiesshofer i kupiec Michael Braun. Stąd pierwotna nazwa firmy brzmiała: „Spiesshofer & Braun”. Początkowo zajmowali się wyłącznie produkcją gorsetów, a ich główną siedzibą była stara szopa w Heubach w Wirtembergii (południowe Niemcy). Z czasem panowie rozszerzyli swoją działalność i rozpoczęli ekspansję zagraniczną. Nim to zrobili, zmienili nazwę firmy. Inspiracją dla namingu stał się paryski Łuk Triumfalny. Działalność marki Triumph była wielokrotnie przerywana z powodu wojny, mimo to firma nie upadła. Marka zyskała dużą popularność dzięki stanikom push-up, a później bezszwowym biustonoszom. W kampaniach reklamowych Triumph wystąpiło wiele znanych gwiazd i celebrytów, m.in. polska dziennikarka i podróżniczka Martyna Wojciechowska. Warto zwrócić uwagę, że w logo marki mieści się charakterystyczna korona, symbolizująca zwycięstwo.