Menu
O sklepie
Pomoc
- Centrum pomocy
- Czas i metody dostawy
- Metody płatności
- Zwroty
- Reklamacje
- Pielęgnacja obuwia
- Tabela rozmiarów
Przydatne linki
/4-02.jpg)
Jak złożyć reklamację produktu kupionego od innego sprzedawcy (Partnera MODIVO)?
Jeśli w trakcie użytkowania zauważysz, że Twój produkt jest uszkodzony lub miał wadę produkcyjną, możesz zareklamować go u sprzedawcy bez wychodzenia z domu.
1. Dla Twojej wygody do złożenia reklamacji przygotowaliśmy dla Ciebie dedykowany formularz online. Jego wypełnienie jest bardzo intuicyjne i trwa kilka minut. Formularz w formie czatu jest dostępny na tej stronie.
2. Po przesłaniu formularza, otrzymasz na maila potwierdzenie złożenia reklamacji.
3. Przekażemy Twoje zgłoszenie do Partnera MODIVO, od którego otrzymałeś towar. To on będzie rozpatrywał reklamację. W ciągu 14 dni od przesłania formularza reklamacyjnego, na podany adres e-mail dostaniesz informację dotyczącą sposobu rozpatrzenia Twojej reklamacji. Decyzję otrzymasz na maila bezpośrednio od sprzedawcy lub za naszym pośrednictwem.
Aby złożyć reklamację online produktu kupionego od innego sprzedawcy (Partnera MODIVO) wystarczy, że wypełnisz formularz reklamacyjny w wersji elektronicznej. Upewnij się, że wpisywane w formularzu dane są poprawne. Pozwoli nam to szybciej zweryfikować zgłoszenie.
Do reklamacji będziesz potrzebować dowód zakupu.
Dowodem zakupu może być na przykład numer paragonu lub faktury. Dokument sprzedaży znajdziesz w mailu od sprzedawcy lub w wersji papierowej, dołączony do zamówienia.
Aby przyspieszyć proces weryfikacji Twojego zgłoszenia, uzupełnij w formularzu reklamacyjnym kolejne dane:
-
Dane Sprzedawcy.
Sprawdź na fakturze lub paragonie nazwę sprzedawcy (Partnera MODIVO).
-
Numer zamówienia.
Znajdziesz go na Koncie Klienta w zakładce “Moje zamówienia” lub w mailu potwierdzającym złożenie zamówienia.
-
Jedno zdjęcie całego produktu oraz maksymalnie 2 zdjęcia uszkodzeń.
Jeżeli reklamujesz obuwie dodaj także zdjęcie podeszwy.
Upewnij się, że zdjęcia są wyraźne i pokazują cały produkt oraz uszkodzenia. -
Numeru konta bankowego w formacie IBAN.
Dla Polski prawidłowy format to PL 11 1111 1111 1111 1111 1111 1111.
Formularz online został stworzony dla Twojej wygody. Oczywiście są również inne możliwości złożenia reklamacji. Przygotowaliśmy dla Ciebie instrukcje alternatywnej wersji reklamowania produktów od Partnerów MODIVO.
Odesłanie produktu do sprzedawcy
Możesz także złożyć reklamację w dowolny, dogodny dla Ciebie i przewidziany prawem sposób.
Zgłoszenia reklamacyjne produktów od Partnerów MODIVO rozpatrują bezpośrednio Partnerzy. Jako sprzedawcy, to oni są odpowiedzialni za podjęcie decyzji w sprawie reklamacji z tytułu niezgodności towaru z umową. MODIVO jedynie pośredniczy przy przekazywaniu złożonego przez Ciebie zgłoszenia reklamacyjnego do danego Partnera.
Niektórzy Partnerzy MODIVO samodzielnie przekazują odpowiedź na zgłoszenie reklamacyjne na podany przez Ciebie adres e-mail, w innych przypadkach MODIVO pośredniczy w korespondencji mailowej pomiędzy Tobą, a Partnerem.
Pamiętaj, że chociaż MODIVO nie rozpatruje reklamacji produktów od Partnerów, możesz liczyć na nasze wsparcie w procesie reklamacyjnym.
Możliwość zresetowania formularza znajdziesz po rozwinięciu menu (trzy kropki po prawej stronie).
Platforma ODR
Zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady nr 524/2013 z dnia 21 maja 2013 r., udostępniamy łącze elektroniczne do platformy ODR: ec.europa.eu/odr. Platforma ODR stanowi m. in. źródło informacji na temat form pozasądowego rozstrzygania sporów mogących powstać pomiędzy przedsiębiorcami i konsumentami. Niezależnie przypominamy, że adres poczty elektronicznej, pod którym mogą się Państwo z nami kontaktować to: info@modivo.pl