Menu
O sklepie
Pomoc
- Centrum pomocy
- Czas i metody dostawy
- Metody płatności
- Zwroty
- Reklamacje
- Pielęgnacja obuwia
- Tabela rozmiarów
Przydatne linki
/4-02.jpg)
Jak złożyć reklamację odsyłając produkty od MODIVO?
Jeśli w trakcie użytkowania zauważysz, że Twój produkt jest uszkodzony lub miał wadę produkcyjną, możesz go zareklamować odsyłając produkt do MODIVO.
Ważne!Jeśli otrzymany przez Ciebie produkt ma wadę widoczną przed
rozpoczęciem użytkowania, aby przyspieszyć i ułatwić proces, możesz go
zwrócić w ciągu:
- 14 dni od otrzymania produktu,
- 30 dni, jeśli jesteś członkiem MODIVOclub.
Możliwość zwrotu produktu nie wyklucza prawa do jego reklamacji.
Zobacz, jak dokonać zwrotu.
1. Wydrukuj i wypełnij formularz reklamacyjny. Upewnij się, że podawane dane są poprawne. Pozwoli nam to szybciej zweryfikować zgłoszenie.
Pobierz formularz reklamacyjny
2. Przygotuj paczkę. Umieść w niej:
- zabezpieczony produkt,
- wypełniony formularz reklamacyjny.
Ważne: Dokładnie zabezpiecz paczkę przed uszkodzeniem w transporcie.
3. Wygeneruj kod nadania na
stronie InPost.
Wypełnij wymagane dane, jako powód zwrotu wybierz “Reklamacja/Błąd w
zamówieniu” i kliknij przycisk “Zwracam paczkę” na dole strony.
4. Na opakowaniu paczki napisz kod do Paczkomatu InPost oraz „REKLAMACJA”.
Kod zostanie do Ciebie wysłany przez wiadomość e-mail lub SMS. Znajdziesz go
również w aplikacji InPost. Jest ważny przez 45 dni. Jeśli jego ważność
upłynęła, możesz wygenerować go ponownie, w ten sam sposób.
5. Nadaj paczkę w dowolnym Paczkomacie InPost 24/7 lub w PaczkoPunkcie.
Zobacz, gdzie możesz nadać przesyłkę.
Na podany e-mail lub numer telefonu otrzymasz potwierdzenie nadania i link
do śledzenia przesyłki. Przesyłkę możesz śledzić również w aplikacji
mobilnej InPost lub na
stronie InPost.
6. W ciągu 14 dni od dostarczenia przesyłki, na podany w formularzu adres e-mail wyślemy informację dotyczącą sposobu rozpatrzenia Twojej reklamacji.
Reklamację online możesz złożyć na:
Produkty od innych sprzedawców (Partnerów MODIVO) również możesz reklamować odsyłając je. Proces ten różni się od odsyłania produktów od MODIVO, dlatego przygotowaliśmy dla Ciebie dedykowaną instrukcję.
Zobacz, jak zareklamować produkty od innych sprzedawców (Partnerów MODIVO) odsyłając je.
Do reklamacji będziesz potrzebować Dowód zakupu. Dowodem zakupu może być na przykład:
- Numer faktury VAT/faktury niefiskalnej, jeśli produkt został opłacony online, fakturę znajdziesz w mailu zatytułowanym "elektroniczny dokument sprzedaży".
- Numer paragonu, jeśli produkt został opłacony w sklepie stacjonarnym. Numer paragonu zaczyna się od liter PARS, znajdziesz go pod kodem kreskowym.
Aby przyspieszyć proces weryfikacji Twojego zgłoszenia, uzupełnij w formularzu reklamacyjnym kolejne dane:
-
Numer zamówienia
Znajdziesz go na Koncie Klienta w zakładce “Moje zamówienia” lub w mailu potwierdzającym złożenie zamówienia.
-
Data zakupu produktu
Użyj daty otrzymania wiadomości e-mail z potwierdzeniem złożenia zamówienia.