Menu
O sklepie
Pomoc
- Centrum pomocy
- Czas i metody dostawy
- Metody płatności
- Zwroty
- Reklamacje
- Pielęgnacja obuwia
- Tabela rozmiarów
Przydatne linki
Menu
O sklepie
Pomoc
Przydatne linki
Dokładamy wszelkich starań, aby zamówienie dotarło do Ciebie jak najszybciej.
Zamówienia przygotowujemy i wysyłamy zwykle w ciągu 24h.
Czas dostawy zależny jest od wybranej formy transportu.
Pamiętaj, że czas realizacji i dostawy zamówień nie obejmuje sobót, niedziel oraz dni świątecznych.
Realizacja zamówienia
Wpisz w wyszukiwarce nazwę produktu, którego szukasz. Dostępne filtry ułatwią Ci znalezienie idealnego modelu. Produkty możesz segregować m.in. po rodzaju, marce, kolorze, rozmiarze i wielu innych parametrach.
Pssst...W rzeczywistości to dużo łatwiejsze niż się wydaje!
Dokładamy wszelkich starań, aby zamówienie dotarło do Ciebie jak najszybciej.
Całkowity czas realizacji zamówienia obejmuje jego przygotowanie do wysyłki oraz dostawę.
Zamówienia przygotowujemy i wysyłamy zwykle w ciągu 24h.
Czas dostawy zależny jest od wybranej formy transportu.
Pamiętaj, że czas realizacji i dostawy zamówień nie obejmuje sobót, niedziel oraz dni świątecznych.
Anulacja zamówienia
Zamówienie nieopłacone zostanie automatycznie anulowane, a produkty powrócą na stronę.
Aby anulować opłacone zamówienie skontaktuj się na naszymi konsultantami za pomocą czatu lub rozmowy telefonicznej.
Jeśli zamówienie jest już przygotowane do wysyłki, anulacja nie jest możliwa. Chcesz zrezygnować z części produktów lub całego zamówienia? Odbierz zamówienie, a następnie zwróć produkty, których nie potrzebujesz.
Brak możliwości modyfikacji produktów
Nie mamy możliwości modyfikacji produktów po złożeniu zamówienia. W takiej sytuacji możesz anulować zamówienie i ponownie zamówić interesujące Cię produkty. Możesz też bezpłatnie je zwrócić i złożyć nowe zamówienie z wybranymi produktami.
Modyfikacja adresu dostawy
Zmieniły Ci się plany i nie możesz odebrać paczki od kuriera? A może w adresie dostawy wkradł się drobny błąd, przez który kurier do Ciebie nie trafi? Zdarza się. Bez obaw, możesz skorzystać z opcji przekierowania paczki, zupełnie za darmo.
Zobacz, jak przekierować paczkę
Modyfikacja w adresie dotyczy większej zmiany niż numer domu lub mieszkania?
W pierwszej kolejności sprawdź status swojego zamówienia. Jeśli status zamówienia jest inny niż wskazane, nie mamy możliwości wprowadzenia zmian. W tym celu skontaktuj się z konsultantem poprzez zakładkę kontakt, który chętnie Ci pomoże.
Modyfikacja adresu e-mail
Podany przez Ciebie adres e-mail jest błędny? Nic nie szkodzi. Na każdym etapie realizacji Twojego zamówienia możemy wprowadzić zmiany w Twoim adresie mailowym. W tym celu skontaktuj się z konsultantem poprzez zakładkę kontakt, który chętnie Ci pomoże.
Jakie są oznaczenia statusów zamówień?
Nowe zamówienie – Twoje zamówienie zostało złożone oraz zakolejkowane do weryfikacji.
Oczekujące na wpłatę – oczekujemy na opłacenie przez Ciebie zamówienia. Zamówienie nieopłacone zostanie automatycznie anulowane.
Oczekujące na dostawę – zamówiony produkt sprowadzany jest dla Ciebie z magazynu zewnętrznego. Przewidywany czas dostawy wynosi od 2 do 3 dni roboczych.
W realizacji – Twoje zamówienie zostało przyjęte i jest aktualnie weryfikowane.
Gotowe do wysłania - Twoje zamówienie zostało skompletowanie i przekazane do magazynu w celu weryfikacji towaru oraz jego zapakowania.
Wysłane – Twoja przesyłka otrzymała już nadanie pocztowe. W tym momencie oczekuje na odbiór przez kuriera lub jest już w drodze do Ciebie.
Anulowane – zamówienie zostało usunięte z powodu braku wpłaty, bądź złożonej rezygnacji mailowej. Nie mamy możliwości wznowienia takiego zamówienia.
Zwrócone – Twój zwrot pozytywnie przeszedł proces weryfikacyjny. W terminie od 3 do 5 dni roboczych środki powinny pojawić się na wskazanym przez Ciebie koncie.
Paczka nieodebrana – Twoja paczka wróciła do nas. Jeżeli nadal jesteś zainteresowany zamówionym produktem, prosimy o złożenie nowego zamówienia.
Jak bezpiecznie odebrać przesyłkę ?
1.Sprawdź wygląd zewnętrzny przesyłki.
Sprawdź pudełko zewnętrzne. Powinno być w stanie nienaruszonym. Jeśli jest całe, przyjmij przesyłkę i podpisz list przewozowy.
Jeśli coś wzbudzi Twój niepokój, poinformuj o tym kuriera i otwórz przesyłkę w jego obecności. Masz także prawo nie przyjąć przesyłki lub poprosić o sporządzenie protokołu szkody.
2.Sprawdź zawartość przesyłki.
Otwórz przesyłkę i jeśli masz zastrzeżenia co do stanu opakowania zewnętrznego sprawdź przy kurierze, czy otrzymane produkty są kompletne i nieuszkodzone.
Jeżeli stan przesyłki jest niepokojący poproś kuriera o sporządzenie protokołu szkody. Pamiętaj aby wypełnić wszystkie pola na formularzu oraz oznaczyć uszkodzenie opakowania. Jest to czynność niezbędna do pozytywnego rozpatrzenia reklamacji przez przewoźnika.
Przed podpisem wypełnionego protokołu szkody sprawdź, czy informacje w nim zawarte są zgodne ze stanem faktycznym.
W polu „uwagi” podaj wszystkie swoje zastrzeżenia np. gdy nie zgadzasz się z informacjami wpisanymi przez kuriera na protokole szkody.
Odbierz i zachowaj kopię protokołu.
Jeżeli kurier nie chce poczekać w celu spisania protokołu szkody lub zauważyłeś uszkodzenie po jego odjeździe poinformuj natychmiast o zdarzeniu nasze Biuro Obsługi Klienta.
Spokojnie, na spisanie protokołu szkody masz 7 dni. Nasz Konsultant przyjmie zgłoszenie, pomoże sporządzić protokół oraz będzie z Tobą w kontakcie do momentu zakończenia sprawy.
3.Odbiór przesyłki z Paczkomatu InPost 24/7.
Zeskanuj kod lub otwórz skrytkę podając nr telefonu i otrzymany kod.
Jeśli odebrałeś uszkodzoną przesyłkę w Paczkomacie InPost to maszyna przed zakończeniem odbioru zapyta Cię, czy nie masz żadnych zastrzeżeń do przesyłki. Jeśli je masz wybierz odpowiednią opcję.
Jeżeli nie sporządzisz protokołu szkody w momencie odbioru przesyłki, wejdź na stronę https://inpost.pl/protokol, uzupełnij wszystkie dane i dokonaj zgłoszenia.
4.Pamiętaj!
Niezwłocznie każde zastrzeżenie dotyczące opakowania lub zawartości zgłoś nam telefonicznie oraz mailowo. Nasi Konsultanci pomogą i poprowadzą z Tobą sprawę od początku do końca.