Menu
O sklepie
Pomoc
- Centrum pomocy
- Czas i metody dostawy
- Metody płatności
- Zwroty
- Reklamacje
- Pielęgnacja obuwia
- Tabela rozmiarów
Przydatne linki
/transport1.jpg)
Czemu moje zamówienie jest wysłane w kilku paczkach?
Niektóre zamówienia z MODIVO zostają rozdzielone na kilka przesyłek. Nie stresuj się, może się tak zdarzyć z dwóch powodów.
Zamówienie wysyłane z kilku magazynów
Posiadamy kilka magazynów w różnych lokalizacjach, które umożliwiają nam sprawną realizację zamówień oraz szeroką dostępność produktów. Niektóre zamówienia zostają rozdzielone na kilka paczek, ponieważ zamówione produkty znajdują się w innych magazynach.
Jeśli Twoje zamówienie zostanie wysłane w kilku paczkach, poinformujemy Cię o tym za pomocą wiadomości e-mail. Otrzymasz osobne linki do śledzenia wszystkich paczek i będziesz mieć możliwość kontrolowania etapu dostawy swoich przesyłek.
Zależy nam na tym, aby Twoje zamówienie dotarło do Ciebie w jak najkrótszym czasie i doskonałym stanie.
Zamówienie mieszane od MODIVO oraz Partnerów MODIVO
Produkty od MODIVO oraz od Partnerów MODIVO są wysyłane w osobnych przesyłkach. Przy składaniu zamówień łączonych, wybierasz metodę dostawy obu przesyłek osobno. Dla paczki wysyłanej przez MODIVO możesz wybrać dostawę kurierem lub do Paczkomatu InPost 24/7. Partnerzy MODIVO sami ustalają, jakie są możliwości dostawy ich produktów. Zobaczysz je podczas składania zamówienia.
Ze względu na konieczność przedpłaty zamówień z produktami od Partnerów MODIVO, nie ma możliwości dostawy paczek do sklepów stacjonarnych.