Jak myślisz, w których kategoriach powinny znaleźć się konkretne produkty?
Wykonaj krótkie zadanie, dzięki któremu będziemy mogli dostosować Modivo do Twoich potrzeb.
Polska marka odzieżowa inspirowana kulturą hip-hopu
Diamante Wear: joggery, bluzy i spodnie męskie dla fanów streetwearu
Diamante Wear czerpie inspiracje z kultury hip-hopu i bardzo luźnego podejścia do mody streetwearowej. Cechami charakterystycznymi projektów brandu są ubrania unisex, kolorowe kolekcje, a także nietypowe łączenie kolorów (np. łosoś i mięta). Twarzą marki jest fotomodelka i partnerka Tomka Grande Magda, która zajmowała się pracą nad pierwszymi liniami dla kobiet. Dziś w asortymencie MODIVO.pl znajdziesz cały szereg sportowych ubrań damskich, męskich i tych o charakterze unisex, które idealnie sprawdzą się zarówno do ćwiczeń jak i w codziennych stylizacjach ze streetwearowym zacięciem. Przebieraj w uwielbianych przez kobiety i mężczyzn produktach Diamante Wear: joggerach i bluzach, które w składzie zawierają prawie 100% przewiewnej bawełny i domieszkę elastanu, zapewniającego odpowiednią elastyczność ubrań. Diamante Wear to także akcesoria, m.in. czapki w ciekawych kolorach i logo marki.
Diamante Wear – mała firma, która stała się znanym przedsiębiorstwem
Diamante Wear narodziło się w Gdyni w 2009 roku. Markę o hip-hopowym zacięciu założył Tomek Grande, który na start firmy przeznaczył zaledwie 10 tysięcy zł. Tomek w wieku 23 lat rozpoczął biznes tekstylny, który miał nadzieję szybko przerodzi się w silny brand z pewną pozycją na rynku. Dokładnie tak się stało. Tomek wspomina, że początki nie były jednak łatwe, a do jednej z najtrudniejszych przeszkód do pokonania należały sesje zdjęciowe, na których (znając moc Internetu i dobrej reklamy) Grande nie miał zamiaru oszczędzać. Dziś założyciel marki wspomina, że pierwsze sto wyprodukowanych koszulek sprzedał w ekspresowym tempie, ale niestety tak samo szybko przetrwonił pieniądze, które na nich zarobił. Jakiś czas później do biznesu wkroczył brat Tomka, a z pomocą raperów, którzy zajęli się promocją metki Diamante Wear, brand zyskał na popularności. Do dziś marka działa barterowo – wspiera artystów, którzy w zamian reklamują ich produkty.