Liu Jo - Moda

(1784 artykułów)

Sortuj / Filtruj
Cena 59 zł - 2659 zł
Cena
Rozmiar
Oferta
Marka (1)
Kolor
Płeć
Eco friendly
Typ produktu
Wykonanie
Długość
Dopasowanie
Dekolt
Rodzaj zapięcia
Zapięcie
Cholewka
Rodzaj podeszwy
Stan
Styl nogawek
Rękaw
Przeznaczenie
Okazja
Rozmiar torby
Rodzaj torebki
Rodzaj wypełnienia
Ocieplenie
Kieszenie
Typ kołnierza
Kaptur
Ramiączka
Wzór
Styl
Detale
Branding
Przekątna ekranu
Seria produktów
Sezon
Filtr polaryzacyjny
Filtr UV
Liu Jo
z 38

Wybieraj kobiecą modę w dynamicznym stylu stawiając na asortyment marki Liu Jo

Kobieta w stylu Liu Jo

Od samego początku istnienia marki Liu Jo, wiadomym jest, że jej projekty tworzone są z myślą o kobietach i skierowane właśnie do nich. Jakimi cechami można by zatem określić „kobietę w stylu Liu Jo”? Dynamiczna, pewna siebie, wiedząca czego chce od życia i nie bojąca się po to sięgać. Ubrania, buty i dodatki Liu Jo mają z założenia sprawiać, by każda z pań mogła poczuć się pięknie, zmysłowo i stylowo, a przy tym naturalnie. Nie bez znaczenia jest tu też kwestia wyjątkowości – produkty marki Liu Jo pozwalają bowiem na interpretowanie ich na wiele sposobów. Na markę Liu Jo składają się linie takie jak: Black Label (ubrania w sam raz do biura), Gold Label (rzeczy o imprezowym charakterze), White Label (odzież codzienna) oraz ubrania z serii Sport, Beachwear czy Blue Denim. Wszystko po to by każda z kobiet, niezależnie od swoich potrzeb, znalazła w asortymencie marki Liu Jo coś dla siebie.

Liu Jo – historia marki tworzonej z myślą o kobietach

Początki istnienia włoskiej charakterystycznej marki Liu Jo sięgają 1995 roku, w którym to dwójka braci pochodzących z Capri, Marco i Vannis Marchi, poprzez kanały multibrandowe zaprezentowała światu kolekcję Liu Jo i Liu Jo Jeans. To właśnie z denimem marka była kojarzona na początku swojej działalności. Marka Liu Jo jest bowiem autorem projektu pierwszego modelu jeansów typu push-up, czyli modelujących kobiece pośladki. Stopniowo oferta tego włoskiego brandu ewoluowała jednak do pełnowymiarowych, przesiąkniętych kobiecością kolekcji, które zawierają w sobie zarówno ubrania jak i buty czy dodatki. Bracia Marchi zaczęli wówczas tworzyć monobrandowe sklepy Liu Jo. Obecnie jest ich ponad 490, dostępnych w 48 krajach na całym świecie. Marka pojawia się także w ofercie multibrandów (takich jak chociażby Modivo), których jest łącznie blisko 5500.